/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
god bærbar
Fra : HeavyC
Vist : 1980 gange
70 point
Dato : 23-10-07 21:06

Hejsa. Jeg søger en god bærbar, med formålet til at spille på. Nogle undrer sig måske hvorfor jeg ikke køber en stationær computer istedet for, men jeg synes de fylder lidt for meget til min smag. Jeg har kigget på en zepto znote 6615wd, den ser ganske fin ud, men jeg ved også at den ikke er helt ny.

Hvis der er nogle herinde som har god forstand på det med bærbare, vil jeg gerne høre fra jer. Hvad forslår I, som en god bærbar primært til at spille nye spil på. Prisen må gerne være rimelig fornuftig og hvis den kommer højt op, skal indholdet selvfølgelig følge me. Jeg håber i kan hjælpe mig. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-10-07 21:09

Hvad er pris grænsen for den er i dette tilfælde meget afgørende.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-10-07 21:12

Ellers er Zepto jo et oplagt valg. Har selv købt en fire stykker på det sidste.

FX.

http://www.zeptoeksperten.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=MyWuP6Pa6zLP4S

smid lidt mere ram i og den spiller. Eller prøv dig frem med hardware og se hvor det ender. Vær lige opmærksom på med og uden moms

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 24-10-07 08:44

Hvis du skal spille de nye spil der kommer skal du bruge en hurtig bærbar og for ikke at skulle købe vista ved siden af når du skal begynde at bruge Diretx 10 anbefalder jeg en jeg selv bruger.

Der kan ikke rigtig fås noget hurtigere på market lige nu, og du ænder ikke med at skulle ud og købe alle mulige ekstra dele til den. + så har den en masse fede game ting som du vil elske den for, min it- afdeling gik helt amok da de så min (også ved man jo den er god

Prisen er lidt høj men den er det vær.

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2095913

Kommentar
Fra : zith

Dato : 24-10-07 12:16

Hvis pris er ligegyldigt så er zepto et rigtig fint valg har selv en 6615WD og kører ganske glimrende.

MEN.... Dell er lige kommet med en ny bærbar som virker sparker noget R** den koster så også en god sjat men som sagt hvis du virkelig vil have en bærbar pc til at spille vilde spil på og penge var ligegyldigt så vælg THE DELL XPSTM M1730
:D

Hvis jeg havde råd ville jeg helt klart købe den hehe men har jeg desværre ikke :(