/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvordan åbne vedhæftede filer?
Fra : bennymanden
Vist : 625 gange
100 point
Dato : 23-10-07 20:22

Hejsa.
Jeg har på min Hotmail modtaget et par mails med vedhæftede filer som jeg ikke kan åbne.
Den ene er af typen: PPS-fil og den anden er en RAR-fil.
Hvilket program skal jeg bruge til at åbne disse filer ?
På forhånd tak.
Bennymanden

Accepteret svar
Fra : the1best

Modtaget 110 point
Dato : 23-10-07 20:28

Her kan du hente winrar til det
http://www.rarlab.com/download.htm

the1best

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-10-07 20:33
Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-07 20:34

PPS

PowerPoint...

Har du den ikke så
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=428D5727-43AB-4F24-90B7-A94784AF71A4&displaylang=en

Winrar har du fået link til....
Men du skal lige gemme filen på harddisken først...

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 23-10-07 20:36

PPS-filen er en PowerPoint-fil, som altså derfor skal åbnes i PowerPoint.
Hvis du ikke har PowerPoint, kan du hente en gratis PowerPoint Viewer fra Microsoft:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=048DC840-14E1-467D-8DCA-19D2A8FD7485&displaylang=da

Bemærk: Inden du åbner de filer, du har modtaget, bør du skanne dem grundigt med
dit antivirus-program. Hvis du ikke har et antivirus-program, så upload filerne her:

http://www.virus-total.com

- hvilket er en side, hvor 32 forskellige antivirus-programmer skanner filerne.

//Kettedk

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 23-10-07 20:44

Tak for svaret the1best. Jeg takker alle for venlig deltagelse - jeg har downloadet begge de anviste programmer og kan nu se begge de tilsendte billeder, mange tak skal i have allesammen
......... hvis du kikker ind i mit nyåbnede spørgsmæl er der også 100 point til dig iah.
Det var jer to som var hurtigst - men også tak til i andre. Jeg har antivirus som scanner alle modtagne filer, så den side er OK.
Fortsat god aften til alle.
hilsen
Bennymanden