/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mange E-Mail???
Fra : swarn
Vist : 393 gange
100 point
Dato : 06-02-03 16:45

Når man har mange E-Mail i sin postkasse, og gerne vil af med en del af dem fra samme dato, ved jeg godt at man kan holde Ctrl. nede og markerer hvert brev man vil af med, men er der ikke en anden måde det kan gøres på, så man kan slette hele den stribe man ikke skal bruge, jeg mener at der er nogle taster der kan bruges til det.
Hilsen swarn.

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 110 point
Dato : 06-02-03 16:49

klik på den øverste du vil af med ---> hold shift nede ---> tryk på den nederste mail ---> så er alle markeret --> tryk delete

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 06-02-03 16:49

Marker øverste mail, hold shift nede og marker nederste mail, så er hele rækken markeret til sletning

Mvh

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-02-03 16:51

du kan også markere den øverste --> hold shift nede ---> brug pil-ned

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 06-02-03 17:05

Ja, nu havde det jo været rart om kandu (som de har lovet) havde fået lavet så man kunne dele point!!, men da man desværre ikke kan det endnu og uffe29 var med formodet svar går de til ham, men jeg takker begge for hurtigt svar.

Med venlig hilsen
swarn