/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Godt flipalbum søges!
Fra : als
Vist : 782 gange
100 point
Dato : 23-10-07 10:10

Man kan købe disse flipalbums til at indsætte fotos i hos enhver fotohandler. De koster helt ned til under en 10'er, men de er også derefter. Jeg vil ikke have den kvalitet. Jeg vil have topkvalitet og betale hvad et ordentlig flipalbum koster. Er der nogen som kender et sted på nettet hvor man kan købe den slags kvalitet?

Links til de der billige har ingen interesse for mig. Jeg har for nylig købt et til 30 kr. men gør det ikke igen. Efter kort tids brug begyndte siderne at gå op i limningen og billederne falder ud.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 23-10-07 11:45

Nu ved jeg jo ikke om du er intresseret i udenlandske firmaer, men dem her sælger kvalitet, og har alle specielle ting til opbevaring af fotos, absolut et kig værd.
Firmaet ligger i UK, og er seriøse.

http://www.arrowfile.com

MVH

Kommentar
Fra : als

Dato : 27-10-07 18:37

Det ser godt ud viskinge. Har du selv købt der?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-10-07 20:29

Ja, de har bare alt det man ikke kan finde andre steder, uden at være specielt dyre. De forskellige ting har har fået fra arrowfile, har bare været i orden.

Jeg modtager også deres tilbud og nye produkter, på e-mail.

MVH