/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Højtaler er mærkelig?
Fra : acilia
Vist : 463 gange
50 point
Dato : 23-10-07 00:06

Når jeg spiller en af mine CD'ere jeg har downloaded så er mine højtalere gået i stykker. Når jeg skal høre sange eller videoer direkte fra nettet spiller det højt og lystigt?? Hvad er der sket?
Altså det skete til en lille fest jeg havde at pludselig gik mine højtalere ned i sådan et miniplay så de spiller utrolig lavt. Men når jeg så har samme lydstyrke og spiller noget fra f.eks. youtube så spiller det helt fint.
Ja - jeg fatter det jo ikke rigtigt???
Er det højtalerne eller hvad mon?
kh
Acilia

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-07 00:37

Har du OPDATERET dine LYD_enheder.
Ellers prøv denne pakke.
http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm

Eller gå i start / tilbehør og justere sin pc

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 60 point
Dato : 23-10-07 00:43

DET ER IKKE dine HT´er.

Vent og der kommer sikkert et bedre svar

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 23-10-07 01:31

Du skal justere de forskellige lydudgange, har du et højtaler ikon nede til højre i hjørnet af skærmen så højreklik på dette og se dine muligheder.

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 23-10-07 17:49

Ja jeg har faktisk været nede i højtalerikonet og tjekket at jeg havde slået alt ordentligt til - det ser umiddelbart sådan ud. Hmm jeg tjekker lige det der link som disken har sendt..

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 23-10-07 17:53

Det er bare pinligt det her... Jeg har lige fundet ud af, hvad det var...
Min windows media player var skruet helt ned og det er den jeg bruger til at afspille mine cd'ere med. Hold kæft - hvor dum kan man være??
(Jeg er sikker på, at det må have været en fuld gæst der har gjort det - da ikke mig selv vel..)

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 23-10-07 17:54

Ja du havde jo ret - det var IKKE mine højtalere...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-10-07 20:00

Citat
Hold kæft - hvor dum kan man være??

Citat
Jeg er sikker på, at det må have været en fuld gæst der har gjort det - da ikke mig selv vel..)

Hvor bor DU_ det skulle vel aldrig have været mig__

Citat
Hvor bor DU_

Lad være med at svare_ så får du bare flere gæster.

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 27-10-07 01:16

Jamn på fynsland da.. - hvor ellers??