/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Quick Slim
Fra : PARKENSS
Vist : 767 gange
50 point
Dato : 17-09-01 22:12

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der nogen her, der har Prøvet Quick Slim Slankeplastre fra BOGENSE. Hvis.....har det haft nogen effect ?? Hører også gerne fra andre der måtte have indsigt i dette Produkt.

Med Hilsen
Vibeke
parkens@besked.tdcadsl.dk

Accepteret svar
Fra : AnnaS

Modtaget 50 point
Dato : 18-09-01 07:38

Hej Vibeke,
Jeg vil ikke anbefale nogen at prøve slankeplastrene, jeg har prøvet, og det har ingen effekt haft. Jeg har dog hørt om nogen, som har tabt sig et par kg, men hurtigt har taget dem på igen, da de stoppede med plastrene.
Hvis man vil tabe sig varigt er der nok ingen anden vej end "the hard way" - omlægning af kostvaner og mere motion. Det har ihvert fald virket for mig.
Over 98% af de mennesker, der har prøvet pillekure, plastre, pulvre har taget det hele på igen !

Mere information kan du finde på http://www.fi.dk/mad/slankemad/slankemad/slankemad012/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-09-01 11:01

Det virker IKKE! Jeg hare prøvet, det eneste man bliver slankere på er
pengepungen:)

> Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der nogen her, der har Prøvet
> Quick Slim Slankeplastre fra BOGENSE. Hvis.....har det haft nogen effect
> ?? Hører også gerne fra andre der måtte have indsigt i dette Produkt.
>
> Med Hilsen
> Vibeke
> parkens@besked.tdcadsl.dk

Kommentar
Fra : satanisort

Dato : 30-09-01 22:36

Hej

Jeg betragter lidt slankeplastre som anti-kvalmesnore på bilerne - nytteløst, men saglig er man i sin tro. Forskellen er dog, at uanset hvor troende man er på, at et plaster virker (i så fald at det ikke virker) vil man ikke tabe sig bare ét gram mere end normalt.

Hvis man skal tabe sig bør det være via generelle og fornuftige kostændringer, og fedtet skal ryge af lidt efter lidt.

Held og Lykke

- Satanisort