/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
gratis poker ??
Fra : Tr4nE
Vist : 502 gange
25 point
Dato : 22-10-07 15:30

Hej jeg ville hører om der var nogen der kendte et gratis poker spil som man kan spille online ?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-10-07 16:07

Jeg har lige set i avisen 24 timer, at der kan snydes i pokeronline.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 25 point
Dato : 22-10-07 16:35

Det VRIMLER med den slags...

Bare skriv poker i google....

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 24-10-07 08:33

Alle de pokersites der er Har FREEROLLS det er turneringer hvor det er gratis at være med.det spilles som regl om mindre beløb

Og på alle pokersite kan du oz spille gratis poker, man får noget der hedder playmoney og for dem kan du bare spille, men du kan kun spille på borde og i turneringer hvor der spilles for playmoney

Godkendelse af svar
Fra : Tr4nE

Dato : 29-12-07 14:17

Tak for svaret refi.