/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Game boy ??
Fra : MSS
Vist : 637 gange
100 point
Dato : 22-10-07 10:58

Hej

Vores søn på 5 1/2 år ønsker sig brændende en Game boy i julegave. Det vil vi gerne give ham, men er meget i tvivl om, hvilken vi skal vælge. I legetøjs-butikkerne fortæller de, at der er kommet en ny model med 2 skærme, og at den gamle model udgår og der derfor heller ikke laves flere spil til den. Samtidig har de fortalt at den nye med 2 skærme er sværere at spille på end den gamle.

Er der nogle, der har erfaring med den nye ?? KAN man "finde" ud af at spille på den, når man er i den aldersgruppe - eller ville I vælge den gamle model og så sikre nogle spil, mens der stadig er nogle af få ??

mvh
MSS

Accepteret svar
Fra : rulle123456

Modtaget 110 point
Dato : 22-10-07 11:30

Hej MMS.

Min datter på 6 år har lige fået den nye gameboy med 2 skærme. Hun er vel på "normalt" niveau i gameboy klassen. Hun kan sagtens bruge den.Jeg mener helt sikkeret du skal købe den med 2 skærme, og være opmærksom på sværheden i spillene så du får dem der passer til alderen.

mvh
Ruben

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 22-10-07 14:31

Hvis din søn er gammel nok til brændende at ønske sig en gameboy, så er han også gammel nok til at kende forskel på den gamle model og den nye..... Han vil måske være lykkelig juleaften for den gamle model. Men efter jul vil han hurtigt begynde at ønske sig en ny, --når han ser hvad de andre børn har fået...

Køb den nye model. Og håb på, at der ikke kommer nye modeller i den næste laange tid...
Han skal NOK finde ud af det. Det ligger dem nærmest i blodet...

Hvis du ALLIGEVEL er i tvivl om han er moden nok til at klare sådan en, så spørg ham om han har prøvet kammeraternes.. Eller find en dreng med en ny gameboy og bed ham om at demonstrere..
Det vigtigste overhovedet er om din søn har LYSTEN til at lære at bruge den nye model. Og DET tror jeg, han har.
Og selvfølgelig skal spillene være for begyndere.

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 24-10-07 18:35

Tak for svaret rulle123456.

Det var begge 2 gode svar, jeg modtog på mit spørgsmål, så det var svært at vælge. Men de gav mig svar på mit "problem".

mvh
MSS