/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ikoner i stykker (win98)
Fra : xodeus
Vist : 415 gange
50 point
Dato : 06-02-03 13:19

Som I kan se her:
http://xodforum.amok.dk/backup/img/noicons.jpg
http://xodforum.amok.dk/backup/img/noicons2.jpg
er mine ikoner i stykker.
det jeg har indtilvidere gjort er følgende:
TweakUI > Rebuild Icons - Hjalp ikke.
Delete c:\windows\shelliconcache - Hjalp ikke
Sifte størrelse på ikoner i Egenskaber for skærm > Udseende > Element:Ikoner til størrelse 30 - Hjalp ikke.
Hvad kan jeg gøre for at få mine ikoner tilbage?
Please hjælp.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 06-02-03 13:20

Jeg har også kørt Symantec's WinDoctor - hjalp ikke

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-02-03 13:24

Hvad er de gået i stykker af ???
Enten må du have slettet dem, eller også brugt et program......eller måske virus

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 06-02-03 13:30

Så vidt jeg ved har jeg haft en theme til denne windows installeret fra internettet af, efter jeg gik ind og valgte et andet udseende (windows standard) forsvandt de allesammen. og den forrige theme er også forsvundet.

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 60 point
Dato : 06-02-03 13:42

Har du overvejet at geninstallere windows du kan jo bare lægge den oveni

Ellers kan du også hente icon packages her http://www.wincustomize.com/skins.asp?library=2 og få nogen meget federe iconer

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 07-02-03 01:54

Hej!

På det efterfølgende link som du opgiver!
http://xodforum.amok.dk/backup/img/noicons2.jpg

Prøv lige først at markere "Standardikon" hvis det ikke virker så prøv at vælge "Skift ikon" og i feltet "Søg efter ikoner i denne fil" skriver du "C:\WINDOWS\explorer.exe" (uden anførselstegn)!

Ellers så prøv at søge efter "iconlib.dll" (findes sandsynligvis under c:\windows\system32) og angiv denne fil.

Et forsøg værd!

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : xodeus

Dato : 07-02-03 12:16

Tak Uffe29. Jeg installerede IconPackager og fik hentet en pakke med originalle Microsnot ikoner og det hele funker igen. Mange tak.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-02-03 17:22

Det var så lidt