/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet Explorer låser på TDC
Fra : arnely
Vist : 684 gange
100 point
Dato : 22-10-07 08:08

Jeg har oplevet flere gange at Internet Explorer låser, når jeg logger ind på TDC-Musik, for og downloade musik.
CPU’en er helt oppe i de røde felter næsten 100%. Man kan høre blæsere og hele molevitten køre inde i computeren.

Først havde jeg den opfattelse at det var min computer der var noget galt med. Men da jeg afprøver en helt ny computer en dag, sker det samme.

For og være helt sikker i min sag, afprøver jeg TDC-Musik på en vens computer. Samme fejl sker.

Altså på tre computere låser Internet Explorer.

Jeg skriver til TDC, for og gøre dem opmærksom på at et eller andet går galt. TDC svare tilbage at de har hørt om problemet, - men at de ikke ser det som noget problem. Altså med andre ord – det er TDC ligeglad med.

Hvad med jeg andre. Har i oplevet problemet?

Skal lige sige at fælles for de tre computere som jeg prøvede. Havde de alle installeret TDC’s sikkerhedspakke.
Jeg ved så ikke om det er der fejlen ligger, - eller om det er kodningen på TDC’s hjemmeside der er noget galt med.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-07 09:14

Jo, jeg kender godt problemet, men det er ikke hver gang, så jeg tror ikke det kan være sikkerhedspakken der driller???

Jeg er i stedet begyndt at købe musikken andre steder, og så kan TDC rende mig

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 22-10-07 09:44

Nordsted1 - hvor er du begyndt og købe så?

for jeg er også godt trætte af TDC

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-07 09:48

Jeg køber igennem den blå avis - her -

http://urban.shop2download.com/cgi-bin/WebObjects/TShop.woa

Det var helt rart for mig, at få bekræftet at det ikke var min pc der lavede balladen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-10-07 13:56

Bare lige en kommentar.

For noget kan der være om det.
http://www.kandu.dk/tip16779.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-07 14:05

Ha ha disken, den var go'

Men hellere købe et andet sted, end at spørge andre om hjælp, bortset fra det, kan det jo ikke være en fejl 40 da vi åbenbart kan finde ud af at købe musikken andre steder

TDC go home

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-10-07 14:18

Citat
Men hellere købe et andet sted, end at spørge andre om hjælp, bortset fra det, kan det jo ikke være en fejl 40 da vi åbenbart kan finde ud af at købe musikken andre steder

Skam heller ikke ment på den MÅDE.

Bare en tanke/ indslag.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 22-10-07 16:21

Kan jo så fornemme at der er flere der har - eller har haft problemer med TDC-Musik.

Egenlig burde vi jo lægge pres på TDC, og håbe der er flere der kommer omkring spørgsmålet. Så kunne man jo sende dem en mail, og gøre dem opmærksom på deres problem måske burde rettes.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-07 16:43

Citat
Jeg skriver til TDC, for og gøre dem opmærksom på at et eller andet går galt. TDC svare tilbage at de har hørt om problemet, - men at de ikke ser det som noget problem. Altså med andre ord – det er TDC ligeglad med.

De har jo åbenbart hørt om det, men hvis vi alle køber musik et andet sted, kan det være de tager det mere seriøst

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-10-07 17:31

BARE HELT ufatteligt, at en side/ FIRMA som tdc, IKKE
kan få deres skidt til at virke...

Lidt at tænke på/ over.

Men der skal vel spares til ENDNU, et GYLDENT håndtryk.

Bortset fra det, kan du muligvis rette det PERSONLIGT.
http://www.kandu.dk/Spg111315.aspx

Start / kontrolpanel / egenskaber for internet/ avanceret/
TILLAD AKTIVT INDHOLD
Eller:
Start / kontrolpanel / egenskaber for internet/ avanceret/ sikkerhed/
brugerdefineret / i bunden ved Script / Active Spripting = AKTIVER

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 23-10-07 08:18

disken - Det prøver jeg lige og vender tilbage.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 24-10-07 10:01

disken - det hjælper heller ikke det du foreslog.

Har også prøvet og nulstille browseren, men det hele hjælper en hat fuld.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 17:39

TDC har godt at lidt konkurrence, så kan det være de snart får gjort noget ved det.... hvis så ellers jeg og andre gider prøve at købe musik der igen

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 29-10-07 13:48

Tro ikke rigtig jeg får mit problem løst desværre.

Annuller spørgsmålet
Fra : arnely

Dato : 07-11-07 08:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål