/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
tv indstillinger
Fra : vieira
Vist : 401 gange
30 point
Dato : 21-10-07 23:22

Hej

hvordan connecter jeg på bedst mulig måde følgende enheder

tv
video
dvd
selector

med almindelige og scartstiks

jeg har kabel tv fra tdc

håber på hurtigt svar

på forhånd tak

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-10-07 23:31

Det kommer da an på hvad dit tv , DVd afspille og de andre enheder har af muligheder.

JKeg ved ikke hvad du mener med almindelige.
Du må forklare meget mere præcis, hvis du vil have et svar , som due til noget.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-10-07 23:32

Undskyld alle slåfejlene. Du forstår nok meningen alligevel.

Kommentar
Fra : vieira

Dato : 21-10-07 23:42

jeg mener bare hvordan altså fra tv til dvd og fra dvd til video osv.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 22-10-07 00:36

Citat
hvordan connecter jeg på bedst mulig måde følgende enheder

tv
video
dvd
selector

Du skal have dit kabeltv-sinal ind i din selector og så skal du bruge fuldmonteret scartskabler fra selector ind i dvd og fra dvd til video og fra video til tv

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 22-10-07 07:31

det bedste tror jeg aat du køber en omdeler og tilslutter alle dine apprater til omdeler og fra omdeller direkte til tv,Det kan købes ved tv forhandler eller i Bilka.
Held og Lykke

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-10-07 08:58

Hvis bare dit tv har tre programmerbare scartindgange forbinder du alle enheder dertil.
Derefter programmerer du tv et så det fungerer.