/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Digital fotos fra 2.5mb til 50kb hurtig ~
Fra : Rodrigo
Vist : 383 gange
50 point
Dato : 06-02-03 12:18

hej!
jeg har et digitalcam, som laver 2.5mb jpg'er , som jeg gerne vil have lavet om til eks. 50kb jpg'er Jeg har Photoshop, men syndes det er besværlige,,, findes der ikke et lille fiks program som hurtige han lave en hel billede mappe om til små,,, ved stor set et tryk... Jeg behøver nemlige ikke at beskær billedet.

Og så må det godt være et gratis program!

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 06-02-03 12:43

Hej!

Du kan downloade og læse mere om et freeware billed program, der kan stort set alt hvad man har brug for - programmet hedder IrFanView og kan hentes m.m. via:

http://www.irfanview.com/

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 06-02-03 18:44

Hej Rodrigo!
Hvis du prøver Bjarnes forslag, kan du så ikke lige anmelde det?

Er det nemt og hurtigt?

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 06-02-03 18:58

Hej Jeannie!

Hva' med at prøve selv - programmet kan oven i købet installeres med dansk sprog!

Og ellers hvis du får problemer, så opret et spørgsmål og jeg skal hjælpe så godt jeg nu kan!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-02-03 19:29

jkrjk2 - eksperterne sidder flere steder. Spørgsmålet er om hvad nøjagtigt du vil vide om programmet ?

Kommentar
Fra : frogeye

Dato : 11-02-03 13:02

Hej Foto Folk!

Jeg har testet Irfanview, og syntes det virker perfekt. Se evt nogle af de billeder jeg har "kogt" ned på www.guideclub.dk

Frogeye