/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Alt-muligklude - hvor finde jeg de bedst~
Fra : olifant
Vist : 615 gange
20 point
Dato : 06-02-03 12:07

Jeg bruger hver dag alt-muligklude (de der hvide, gule, lyseblå og lyserøde klude man kan købe overalt) som køkkenkarklude, til rengøring osv., men jeg synes, kvaliteten af dem er meget svingende (sugeevne, holdbarhed osv.)

Jeg står og skal ud at købe nogle nye alt-muligklude - men hvor finder jeg de bedste af slagsen?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-02-03 12:35

Du ved det sikkert godt, men skyllemiddel reducerer sugeevnen

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 30 point
Dato : 06-02-03 13:26

6 stk for en 10'er hos din lokale TIGER eller ZEBRA.
TIGER/ZEBRA finder du her: http://www.tiger.dk/butikoversigt.php

//XoDeus

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-02-03 20:07

Hvorfor ikke gå i frelsens hær og købe en rest og skære den i mindre stykker ? bedre kvalitet og mere for penge og genbrug.

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 06-02-03 20:32

For en uge siden købte jeg 10 stk. for 10 kr. i Rema 1000

og det er ikke første gang jeg har set det tilbud - kik i ugeaviserne.

Mvh. Jysch

Kommentar
Fra : brindt

Dato : 10-02-03 13:37

Jeg har samme spørgsmål som olifant - ikke hvor de er billige, for det er ikke så svært at finde, men hvor finder man de "rigtige". Dem der kan suge. De fleste på markedet kan stort set ikke suge og efter aftørring af køkkenbord, ser dette stadig fugtigt ud.