/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point til spørgsmål forhøjet ?
Fra : o.v.n.
Vist : 646 gange
100 point
Dato : 21-10-07 12:09

Er Kandu i forærings hjørnet, ikke at jeg har noget imod det, men den sidste måneds tid, har jeg stillet så mange spørgsmål, at jeg skulle passe på ikke at sætte alt for mange point på højkant, men i går viser mine point 400-500 point mere end jeg regnede med at have, ventede til i dag med at stille spørgsmålet, for at se om det var midlertidig, men jeg har masser af point, har i andre oplevet det samme ?
Jeg ved ikke lige hvordan jeg udtrækker en vinder af spørgsmålet her, men i kan bare komme med nogen bemærkninger, så tager jeg stilling til hvem som skal begaves senere
Jo den er rigtig nok, du får kun 100 ved accept, vi jyder rutter ikke med midlerne

Kommentar
Fra : pve

Dato : 21-10-07 12:15

Tror det er det skønne efterårsvejr der får humøret, og dermed pointene, op

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 21-10-07 12:16

Vi er en nation af brokkere i steden for at brokke dig så glæd dig over at du har mere en du regnede med til at dele ud.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-10-07 12:24

Du kan være GANSKE ROLIG.... - Kandu har ikke "foræret" dig noget......

Men vi er jo efterhånden nogle stykker der har givet bud på hvordan MAN SELV kan "snyde" systemet.....

At du så ikke vil indrømme at det er det du har gjort - er en anden historie

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-10-07 12:29

Nææææ jeg har de samme snakke/spørgepoint som igår +20

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-10-07 12:50

Citat
At du så ikke vil indrømme at det er det du har gjort
jeg har faktisk intet gjort, bemærkede ved et tilfælde at der var mere end det dobbelte af hvad jeg regnede med, måske pve har ret, og det er ikke et brokke spørgsmål bare en konstantering, så nu kan i få lov at forsøge at svare på mange flere spørgsmål fra mig, for eksempel er jeg igen igen igen ved at forsøge IE7

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 21-10-07 13:04

Du får jo point tilbage, når nogen køber dine spørgsmål.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-10-07 13:08

Citat
for eksempel er jeg igen igen igen ved at forsøge IE7

Lad være - så sparer du point og ærgelser....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-10-07 13:23

ingen ekstra points i min kasse, og IE7 fungere fint endnu (siden den udkom)... så

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-10-07 13:24

Du er da født pessimist refi denne gang lykkedes det men jeg beholder Firefox som standard, det var bare mega irriterende ikke at kunne jeg kører Windows Update i en anden fane lige nu, det blev anbefalet at gøre efter genstart

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-10-07 13:31

Der var lige en enkelt: Sikkerhedsopdatering til Internet Explorer 7 til Windows XP (KB938127) som nu er installeret, skriv endelig videre om point med mere, her er der høj klar efterårs så jeg vil ikke sidde her hele eftermiddagen, jeg ved godt at jeg får point tilbage og får mail når jeg får dem, men der ikke så mange der køber mine spørgsmål, at jeg ad den vej får flere hundrede på en gang

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-10-07 13:52

Du får jo 5 point ved at svare inden 3 md. + returkommisionen 50%

Men hvis du ikke vil have alle de point som jeg har sat på din konto - henter jeg dem da bare igen.

Ps. Jeg havde 663 spørgepoint i går og har uden videre fået tilført så der nu er 683.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-10-07 15:54

Du kan lige prøve på at nappe mine point e.c, de kom bare uden videre og ligger godt i min Kandu bankboks

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 100 point
Dato : 21-10-07 17:31

Citat
Du kan lige prøve på at nappe mine point e.c, de kom bare uden videre og ligger godt i min Kandu bankboks
- er forskellen renter ?????

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 21-10-07 18:37

jeg har 13570 point,,,,og er her næsten aldrig. jeg aner ikke hvordan det er gået for sig,så nej du er ikke alene om at skovle point sammen.

tak kandu,,,,,

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-10-07 01:32

Tak for svaret pve. Ja en vinder skulle jo udpeges, det blev dig denne gang, forklaring fik jeg ikke, men tvivler dog på at der løber renter på

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-10-07 10:50

Tja - så må jeg selv nappe de point.
Hold øje med din pointtavle O.V.N. .......................... den sbvinder ind nu.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 22-10-07 12:39

Der er helt kuk i systemet. 1010 point er det blevet til siden igår,,,,

dem får jeg aldrig brugt gg,,,,

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-07 00:59

Nu har jeg point som forventet, altså puljen fra lørdag + første gangs logind og retur point fra brugere som har købt spørgsmål

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-10-07 09:21

Jeg har heller ikke været nede i din pointkasse............................endnu.