/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Wallpapers
Fra : Bluenotes
Vist : 552 gange
82 point
Dato : 20-10-07 20:50

Jeg er på jagt efter hjemmesider, der tilbyder gratis wallpapers. Jeg er specielt interesseret i wallpapers med billeder fra gamle film, som f.eks. Casablanca, Breakfast at Tiffany's, mv.

Håber der er nogen, der har nogle fede sider. :D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-07 21:15

Bare skriv wallpaper i google - så kommer der et par millioner.....

Rent teknisk kan du bruge ALLE billedfiler......

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-10-07 21:22

HUSK '' COPYRIGHTS''

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-10-07 21:49

Og husk lige -
nogle wallpapers er slemme med spyware og det der er værre.

Kommentar
Fra : Bluenotes

Dato : 20-10-07 22:00

Jeg har haft kigget rundt på google, men synes ikke jeg fandt nogle specielt gode sider. Så det var derfor jeg tænkte, at jeg ville spørge herinde, om nogen kendte en god side. ;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-07 22:06

Citat
billeder fra gamle film, som f.eks. Casablanca, Breakfast at Tiffany's, mv.

816000 billeder med casablanca

http://images.google.dk/images?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-39,GGLG:da&q=casablanca&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 82 point
Dato : 21-10-07 00:51

Her kan du finde masser af gratis wallpaper fra gamle film: http://www.reelclassics.com/Downloads/wallpaper.htm vil du gerne have nogen fra den gode gamle film fra 1940erne Casablanca, så klikker på Titles Car-Ce under Movies, og får dette resultat: http://www.reelclassics.com/Downloads/wallpaper1c2.htm du kan også finde baggrunds billeder ved at klikke på skuespilleren efternavn, for eksempel Cary Grant så klikker du på Last Names Ge-Gz under Actors og kommer herind: http://www.reelclassics.com/Downloads/wallpaper2g2.htm de fleste har en opløsning på 800x600 så de skal strækkes for at dække en computerskærm med stor opløsning, mange af dem er så gode, at de godt kan tåle at fylde en skærm som min 1280x800 men prøv dig frem, der er mange at vælge imellem, BMP er ofte bedre end JPEG

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-10-07 18:46
Godkendelse af svar
Fra : Bluenotes

Dato : 22-10-07 18:58

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-07 01:23

Selv tak der er nogen stykker at vælge imellem