/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Har lavet et eller andet!!
Fra : annettemor
Vist : 575 gange
500 point
Dato : 20-10-07 17:42

Ved ikke hvad der er sket - men når jeg starter et program eller minimere det, vises det ikke i den blå bjælke i bunden??!! Hvad der er sket og hvordan aner jeg ikke. Men håber nogen kan hjælpe mig med at få det frem igen, for det er da bare for træls.. ;)

God lørdag

Kh Annette

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-10-07 18:01

Højreklik på ''LINIEN'' LÅS PROCESLINIEN / åben.

Ellers k-klik samme sted / egenskaber / vis hurtig start.

Skal se nogelunde ud som dette
http://img22.imagevenue.com/img.php?image=18911_Snap1_122_872lo.jpg

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-10-07 18:02

Ellers er der noget helt andet galt

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-10-07 18:03

Har andre adgang til din PUTER ?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-10-07 18:04

Kommer der popups fra siden___LAD VÆRE MED AT KLIKKE PÅ DEM

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 20-10-07 18:53

Ingen andre har adgang til min pc'er.. Har sådan en pop up spærre på. Har scannet for virus mm - intet.

Har prøvet at låse proceslinien op, den var åben.. :(

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-10-07 19:46

Men når du åbner et program vises det så nede på processlinien.

Prøv lige at trykke F11
og evt. tilbage med F11

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-07 19:49

Citat
Har prøvet at låse proceslinien op, den var åben.. :(

Så kør lige musen hen over toppen på den - så kommer en pil (op ned)...

Træk den lige op i dobbelthøjde - kan være de bare gemmer sig....

PS....

Husk bagefter at LÅSE din proceslinie......

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-10-07 19:58

H-klik på processlinien > egenskaber
Har du hak i
[ V ] Grupper beslægtede knapper (gælder også programmer)

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 20-10-07 21:29

Hej

Tak for jeres svar. Desværre er der intet af det der virker.. Er godt nok træt af det.

Håber der kommer fler svar.

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 20-10-07 21:40

Nej der vises ikke noget som helst i den ¨blå bjælke i bunden (proces linien). Det er lige meget om det er internettet, mail eller et dokument jeg åbner. proces linien er bare tom..

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-10-07 21:50

I sådanne tilfælde kan en scandisk nogle gange afhjælpe problemet,højreklik på din system disk>egenskaber>funktioner>undersøg nu,flue ben i>
ret fejl i filsystemet automatisk>start
Sætter du flueben i den anden boks så får du også tjekket din disk for fejl>genstart pc'en(tager et stykke
tid,men sundt)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-07 21:55

Ja - eller sæt den et par dage tilbage til da det virkede....

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 20-10-07 21:59

Og hvordan sætter jeg så den tilbage??? ja indrømmer genre jeg ikke er noget computer geni, så jeg har virkelig behov for hjælp..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-07 22:11

Hvis IKKE du kan finde "systemgendannelse" i din startmenu....

Trykker du
START
KØR
Skriver C:\windows\System32\restore\rstrui.exe

Og taster enter

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-10-07 22:15

Prøv lige>
http://www.kandu.dk/spg111280.aspx#1250003
først.
Måske hjælper det måske ikke.