/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Skud i Brønshøj
Fra : Klumme
Vist : 793 gange
250 point
Dato : 20-10-07 16:34

Måske virker det provokerende på nogen, men jeg synes at det er helt fint hvad de 2 betjente foretog sig d. 19 august 2006, og tillykker dem med frifindelsen.

http://ekstrabladet.dk/112/article349906.ece

Hvor er jeg træt af, at skulle omgås menneskeligt affald. Og ganske usagligt bekræfter billedet min holdning.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-10-07 16:52

jeg er fuldstændig enig med dig. det burde politiet gøre meget oftere. så ville der også være bedre plads i fængslerne.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-10-07 16:57

Kæresten fortæller, at Flemming var en kærlig og omsorgsfuld far. Tjaeee det kan da godt være at det passer, hvis det kan kobles med, at han fes rundt kl. lort om morgenen, med al det skidt der kan snuses op i en næse, sammen med sin kammerat Danni Meisler….som senere fik 14 år for mord på en tuneser på Voldens bodega. Søde gutter

Det kærlige og omsorgsfulde må da have været i små portioner, når han altså i det hele taget var hjemme. I øvrigt kunne han blot have bragt bilen til standsning, da han blev bedt om det.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 250 point
Dato : 20-10-07 18:07

HØRT.Jeg kan ikke selv beskrive det bedre,end de tre ovenstående indlæg.Nu mangler vi bare at få ham Bjørn Elmquist skudt med en lunken lort midt mellem øjnene.Det er da den mest irreterende idiot.I hans øjne er det politiet,der er de store forbrydere.Og omvendt.

V.h. Mosebaek.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-10-07 19:01

Lær Politiet at SKYDE/ skide før de får våben.

Hvad med at henvise til ''drabet'' i en døgner
der han overhovedet IKKE gjorde modstand.
???????????????????????????
Og gjorde han DET, kunne selv en puddelhund
have stoppet den person, eller dekunne bare have sparket den lille kniv VÆK.
For MIG at se, var det DIREKTE MORD_ intet andet.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sagen fra Aalborg ?= Nibe, de sidder på et menneske
som dør af hjertestop.
Man HØRTE politiets SAMTALER. = MORD.

Håber VIRKELIG, at i bliver udsat for samme.

Men hva fanden, i støtter vel OGSÅ disse møj-forkælede
møgunger, der IKKE kan rette sig efter DK samfundet.
Og tager andres EJENDOM, for ikke at sige
bruge Danske Statspenge på at ERSTATTE DERES HÆRGEN, gennem diverse Byer.
At der skal føres samtaler med sådanne BØRN
ER EN DIREKTE HÅN MOD MIG,
sikkert også andre, der IKKE TØR GIVE SIG TILKENDE.
HERINDE____________

Min ejendoms-ret er ukrænkelig.

SÅ KLAG TIL ANDRE.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-10-07 19:19

Som sædvanlig får jeg intet ud af Disken`s kode-meldinger.Er det noget der er udviklet,under den anden verdenskrig.Den smule jeg kan tyde,er meget selvmodsigende.Men jeg er heller ikke så "avanceret".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-10-07 19:58

Citat
Som sædvanlig får jeg intet ud af Disken`s kode-meldinger.Er det noget der er udviklet,under den anden verdenskrig.Den smule jeg kan tyde,er meget selvmodsigende.Men jeg er heller ikke så "avanceret".

Næ__ NU ER JEG SGU heller ikke så SKIDE fattig, at jeg ALDRIG har
hjulpet dig PRIVAT_________________
OG DER SKULLE DA IKKE EN KRYPTERINGS-MASKINE TIL
FOR AT FORSTÅ NOGET eller????????????

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-10-07 19:58

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-10-07 20:40

Disken er bare behæftet med en hæklefejl i kysen. Der er ikke nogen normale som fatter en skid af hvad han plaprer af.

Og det er overhovedet ikke andet end sagen fra Brønshøj der drøftes her.

Kan du fatte det Disken, ellers må du uden for døren

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-10-07 20:43

Citat
Og det er overhovedet ikke andet end sagen fra Brønshøj der drøftes her.

Kan du fatte det Disken, ellers må du uden for døren

FUCK dig også___har da helt GLEMT AT BLACKE DIG.
Bliver hurtigt rettet på

Lille YDER = SOCIALIST

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-10-07 20:47

Blacke mig LOOOL Hjernedøde nar.

Du kan sgu da ikke blacke mig i en tråd jeg har oprettet. LOOOOL Du står sgu da osse lige til en eutanesibehandling . Hvad fanden skal vi med sådan noget lort???

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 21-10-07 09:58

Tak for den med Elmkvist Mosebaek

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-10-07 11:04

Selvtak,Klumme.Jeg bliver direkte i dårlig humør,når jeg ser den person.Synes faktisk han virker
samfundsnedbrydende.Men hans udseende passer godt til hans stil,mangler kun hornerne i panden.

Jeg ved godt han er forsvarsadvokat,men derfor behøver han jo ikke uafladelig,efter bedste evne,
tilsvine politiet og øvrige myndigheder.

V.H. Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-10-07 11:35

Helt enig, og så skulle han (usaglig snak hehe) få fjernet de polypper. Det er dog irriterende at høre på

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-10-07 11:44

Politibrutalitet.... klippet fra Politikken

Bemærk de unges opfallelse af hvad politibrutalitet er. LOOOL Hvad fanden sker der i deres hoveder?????

Citat
http://politiken.dk/udland/article400297.ece

Han trak en kniv, sprang over skranken og jog en kniv i brystet og i ryggen på en kvindelige betjent, hvis lunge punkterede. En mandlig betjent prøvede at standse ham, men blev også ramt af knivstik, inden det første offer trak sin pistol og dræbte gerningsmanden.

Protester efter politivold mod knivmand
Den reaktion har ikke vakt forståelse i bydelen, hvor unge gik på gaderne i protest mod det, de opfatter som unødvendig politibrutalitet