/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
JVC GZ-MG140
Fra : hennooah
Vist : 2355 gange
220 point
Dato : 20-10-07 14:03

Er der nogle kommentarer til dette videokamera fra Bilka.
Overvejer at købe et men ville gerne høre om der er nogen der har erfaring med dette videokamera.

Kommentar
Fra : hennooah

Dato : 22-10-07 19:57

Tja nu er der gået så lang tid siden at jeg stillede spørgsmålet, at jeg overvejer at købe nummeret større... GZ-MG155.
Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der har købt sådan et kamera i bilka eller andre steder????????????????????????????????????????

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 220 point
Dato : 23-10-07 02:46
Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 07-11-07 19:03

har selv købt det men fungerer ikke helt til vista har ført det som jeg har optaget over til comp, men nu kand jeg ikke få forbindelse til cameraet

Kommentar
Fra : hennooah

Dato : 28-11-07 00:06

Nå birkglerfoss hvordan går det med dit nye kamera?
Nu har jeg købt et GZ-MG155.
jeg har også lagt noget film over på komputeren, men nu kan min moviemaker ikke åbne filmen.
det er noget med en forkert fil.
Er der noget du eller andre kender noget til?

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 28-11-07 21:13

Efter at jeg havde installeret ciberlink powercinemea som følgets med mit jvc som skulle bruges til xp og ikke vista dukkede der en firkant op der sagte at et program ikke kørte som det skulle denne firkant dukkede op flere gange so længe min computer var tændt lige så mange gange skulle jeg trykke på luk for at få den firkant væk, jeg kunne på daværende tidspunkt kun se indholdet en gang på jvc camereatet. So installerede jeg vista om igen på min computer. Jeg tilsluttede mit jvc til min comp. So sagde min computer at denne device ikke kørte.
Jeg tilsluttede jvc igen denne gang uden problemer og ved at køre pilen ned på jvc til"connetc to device" kom "automatisk afsp." trykkede jeg på "åben mappe for at vise filer" kunne jeg se mine optagelser på jvc under mappen " sd video”.
Jeg ført så alle de 15 gb over til min computer, men det eneste program jeg kan se de optagelser er på windows media player.
Lengere er jeg ikke komet, jeg er lige begyndt at lege med mit jvc camra so jeg ved ikke meget om et mikse filemene sammen

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 29-11-07 01:25

Jeg har købt et GZ-MG255 som jeg er glad for bortset fra at når jeg slutter det til putteren(XP) for jeg at vide at der er tilsluttet en enhed windows ikke kender, og at jeg skal prøve igen. Den medfølgende CD er installeret op til flere gange. Går jeg ind i enhedshåndtering står der at der ikke er nogen driver installeret. Den udmærkede forhandler tilbyder at sende mig en ny cd, men jeg tror ikke at det vil hjælpe, og dog. Åbner jeg cdén ser jeg at der er specielle programmer til 98 og ME. Kan ikke finde nogen driver på JVC´s hjemmeside. Gode ideer?

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 29-11-07 01:26

Ser at birkglerfoss også har problemer med Vista.

Kommentar
Fra : rock_4_ever

Dato : 07-12-07 01:51

Jeg har netop købt et MG140, det virker fint med den medfølgende software fra Cyberlink på XP, et dejligt nemt program at bruge til videoredigering.

Jeg havde problemer med lyden på Vista og Windows Media Player, men efter at have downloaded et program der hed "AC3Filter" som Vista anbefaler var problemet løst.

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 07-12-07 13:22

hvor fik du AC3Filter programmet fra

Kommentar
Fra : rock_4_ever

Dato : 07-12-07 14:27

Jeg fik en fejlmeddelse i programmet, og så klikkede jeg på hjælp, og Micrsoft/Vista fandt selv programmet.

Kommentar
Fra : rock_4_ever

Dato : 07-12-07 14:30

Jeg fandt lige et direkte link, det var det Microsoft henviste til.

http://ac3filter.net/

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 08-12-07 00:12

Skal lige sige om mit problem at det var et defekt kabel, dette er ombyttet, så fandt xp cameraet.

Godkendelse af svar
Fra : hennooah

Dato : 19-01-08 16:44

Tak for svaret Manse9933.
Det er vist på tide at afslutte dette spørgsmål.
Jeg købte et GZ-MG155.
Jeg har også lavet min første dvd med det medfølgende program.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-08 16:55

Og du er ikke blevet skuffet?+
Er det hvad du forventede.