/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
solvarme ventilation
Fra : bachmann83
Vist : 743 gange
20 point
Dato : 20-10-07 09:18

Er der nogen der har erfaring med solvarme ventilatorene fra www.anssolvarme.dk?.
Jeg har kigget lidt på deres sv 20 og syntes ideen, med en solenergi drevet ventilator i samarbejde med et panel der varmer luften, op er rigtig god.
Jeg er dog i tvivl om hvor effektivt det rent faktisk er, så ville lige høre i dette forum om nogen har prøvet/bruger dem.

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 20-10-07 11:00

har haft en monteret på sommerhuset de sidste 2 år,det kører bare, de lover ikke mere end de kan opfylde.lun tør luft ind.ingen vedligeholdelse. kan anbefales

Kommentar
Fra : alka

Dato : 20-10-07 12:27
Accepteret svar
Fra : pbp_et

Modtaget 20 point
Dato : 20-10-07 15:33

Har på anden hånd rygter om at det er et udmærket arrangement. Det er IKKE til at varme et hus op med (dem jeg har hørt om), kun til at sørge for en passende vinterventilation af et sommerhus. Til gengæld synes jeg, at de priser jeg har set er noget i overkant.
mvh
pbp

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 20-10-07 16:14

har faktisk overvejet at lave en selv,søgte på nettet for at finde det forskellige ting det kunne faktisk ikke svare sig så prisen er ok,samtidig med at det let at sætte op

Godkendelse af svar
Fra : bachmann83

Dato : 23-10-07 18:37

Tak for svaret pbp_et.