/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Blacket for 1.000.000 gang
Fra : Teil
Vist : 687 gange
100 point
Dato : 19-10-07 20:05

Den gang er det idioten her der ikke tåler musten.
http://www.kandu.dk/Spg111237.aspx

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-07 20:07

musten (dialekt) = mosten.

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 110 point
Dato : 19-10-07 20:22

Det er vel heller ikke særligt konstruktivt at smide mandens historik i hovedet på ham.

Med 202622 brugere er 1.000.000 blacklistninger eddermuggemanemig godt klaret

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-10-07 20:28

Blacklistet bl.a. af en Astronaut.Du har da grund til at være stolt.Selv er jeg vistnok kun blacket,af en enkelt bruger,her på Kandu.Det er der jo ikke megen prestige i.

V.H.Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 20:37

Citat
Med 202622 brugere

100 måske - resten er bare andre profiler....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-10-07 20:41

Apropos Blacklisning:Her må jeg igen,(desværre ) gi`Molokyle ret endnu engang.Hvoffor pokker bliver det blackliste halløj,i det hele taget brugt.Det er sgu da noget underlig fjas.Kan man ikke tåle mosten.(Citat).Kan man da bare forlade tråden.Enkelt og nemt.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 20:44

Det blev oprettet da der på et tidspunkt var ønske om at kunne udelukke "visse" brugere....

Det er der sådan set stadig, men det bliver meget misbrugt af "folk" der IKKE LIGE får det svar DE ØNSKER

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-10-07 21:17

pt. kan du højst være blacklistet i 111250 spørgsmål resten op til 1000000 må være fordi du er lystfisker Teil

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-07 21:20

Jeg var syg den time vi havde regning i skolen,
og min psykolog siger, "ud med lortet"

Citat
Det er vel heller ikke særligt konstruktivt at smide mandens historik i hovedet på ham.

Jo den konstruktion har en vis effekt, som du ser.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-07 21:22

Med tiden er der ikke så meget lort tilbage,
derefter begynder en kedelig tilværelse.
Tror jeg fyrer ham psykologen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-07 21:31

Citat
Jeg har arbejdet med IT i godt 8. år inden for design og grafik.
Er bl.a. uddannet Merkonom i It-administration, og yderligere en Medie-astronaut uddannelse.

Sjovt at se hvorledes folk blærer sig med titler.
At selvstændigt klare en opgave, det er mere end den
fine uddannelse kan klare.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 19-10-07 21:34

Et konstruktivt tak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-07 21:50

Citat
.Det er sgu da noget underlig fjas.Kan man ikke tåle mosten.(Citat).Kan man da bare forlade tråden.Enkelt og nemt.

LOOOOOL

Man kan jo også vælge slet ikke at deltage i spørgerens tråd for spørgeren kan jo ikke forlade tråden

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 19-10-07 22:21

Og et destruktivt selv tak - vi kandusses nok igen igen på et tidspunkt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-07 22:27

Jepsen brokke44.
Roder lidt med Bahnsen reklamerne lige nu.