/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Morph-lignende effekt...!?
Fra : jacob_waino
Vist : 460 gange
200 point
Dato : 19-10-07 18:57

Jeg skal lige hører om der er nogen der kender til et program eller en mulighed i Photoshop der gør at man kan loade flere billeder ind af (næsten) samme billede og herefter få dem "afspillet" hurtigt efter hinanden?
Det jeg skal bruge det til er af billeder af min kærestes gravide mave der vokser...

Håber der er nogen der kan hjælpe lidt - og nej, det behøver ikke at være noget til Photoshop - vidste bare ikke hvor jeg ellers skulle poste mit spørgsmål!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-10-07 19:36

Hvis du har Windows XP, skal du også have programmet windows moviemaker, der kan du lave det, sætte tale, tekst eller musik på også

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-10-07 19:37

Forresten findes det under "start" > alle programmer

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 19-10-07 20:29

Jo, du kan godt bruge photoshops funktion "slideshow". Hvis du vælger en kort tidsramme for hvert billede, vil den interesserede seer kunne se dit afkom blive større og større - som det sig hør og bør.
Du kan iøvrigt også bruge FP's billedgalleri, der også kan vises som slides.

Held og lykke med "familieforøgelsen" - hvis det ikke allerede er sket.

Kommentar
Fra : sonnic

Dato : 19-10-07 20:34

Hej Jacob
Du har alle de muligheder du efterlyse i ImageReady som er et "apendix" til Photoshop.
Du kan loade dine billeder ind et af gangen og vise den i Animation som en serie (film) med feating.

Se evt. http://www.villysonnichsen.dk/menu.html
Villy

Kommentar
Fra : disken