/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Msn Messenger/skype i N95
Fra : ajmal_safi
Vist : 656 gange
60 point
Dato : 19-10-07 17:45

Hej!!!

Har lige et spørgsmål til brug af msn messenger via N95,
Nogen der ka hjælp mig med at komme online og kunne skrive med venner og familie i udlandet også, Og Hvad med brug af skype? Kan man ringe from mobil til et andet mobil til udlandet via SKYPE?'

Ev. Hvilke abo. skal man har for at bruge de funktioner, Helt den billigst måde.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 18:21

Citat
Kan man ringe from mobil til et andet mobil til udlandet via SKYPE

Det ville sgu være smart hvis det blev opfundet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 18:23

- Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 7

Til gængæld ser det ikke ud til du kan bruge den hjælp du får....

Kommentar
Fra : ajmal_safi

Dato : 19-10-07 18:27

joo joo men ikke ¨hver gang, hvad skal man gøre hvis man ik´får svaret man forventer?
er ik så meget ind i d, desværre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 18:31

Citat
hvad skal man gøre hvis man ik´får svaret man forventer

Hvis du allerede kender svaret er der jo ingen grund til at spørge

I et tidligere spørgsmål syntes du det "var det ALT FOR DYRT at være online" - det er det måske ikke mere ?????

Du skal ikke være specielt online for at sende sms eller email til udlandet - men det KOSTER...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 18:32

Citat
joo joo men ikke ¨hver gang

- Besvarede 0

Kommentar
Fra : ajmal_safi

Dato : 19-10-07 18:34

Som sagt er ik så meget ind i d... desværre -

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 18:37

Det kan der rådes bod på

http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-10-07 18:42

Citat
- Kort og enkelt sagt >>>Åben og hjælpsom<<<

Du gider jo ikke engang svare i dine egne spørgsmål.
I over halvdelen af dine spørgsmål har du fået et svar du kunne bruge.

Kan man ringe from mobil til et andet mobil til udlandet via Skype - Ja via bluetooth og en PC.

Kommentar
Fra : ajmal_safi

Dato : 19-10-07 18:48

(((Kan man ringe from mobil til et andet mobil til udlandet via Skype - Ja via bluetooth og en PC.)))

Ja og det kan man jo ik brug til så meget, igen skal man være i nærheden af en Pc, jg ment om man kunne ringe direkt eller bare komme online og skrive sammen med vedkommende i udlandet via MSN messenger fra Mobil til Mobil....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 18:53

Man kan næsten alt....

Men IKKE gratis....

Kommentar
Fra : ajmal_safi

Dato : 19-10-07 18:59

tak for din præcis og brugbar svar Rafi...

Kunne du måske bruge d der svar overhovedet til noget,hvis det var dig der vil har lidt hjælp her?????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-10-07 19:02

Skype kan ringe til mobil til landets priser.
Mobil med internet/skype kan det samme.
Har begge internet/skype kan det lade sig gøre som med alm. pc skype

http://www.skype.com/intl/en/download/skype/windowsmobile/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 19:09

Citat
Kunne du måske bruge d der svar overhovedet til noget,hvis det var dig der vil har lidt hjælp her

JA....

Hvis du stillede spørgsmålet fordi du VILLE have at vide at det hele var gratis.... Ja så fik du IKKE det svar du VILLE have, men så var der jo ingen grund til at spørge....

Du kan INTET med mobilen GRATIS.... Længere er den ikke.....

Nå ja - spille tetris måske

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-10-07 19:11

Det er billigtnæstengratis.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 19:22

Citat
Har begge internet/skype kan det lade sig gøre som med alm. pc skype

Citat
Please note that data usage costs apply for using Skype over 3G mobile networks

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-10-07 07:50

Der findes en temmelig billig løsning på international mobiltelefoni, kig på www.vopium.com

Kommentar
Fra : ajmal_safi

Dato : 20-10-07 12:42

Tak kortoververden,

Har lige været ind, virker meget brugbar, men er der måske nogen som har prøvet at bruge det?

Det er jo næsten ligesom at ringe til et dansk nr. herhjem hvis man har "International package" til 99 kr.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-07 16:01

How does it work? Add the Vopium rate to your mobile
service provider's normal local rate. You may even
have unused local minutes from a monthly
subscription. With Vopium, you pay your mobile
provider for a local call, and Vopium for the
international add-on.

Tja - hvis du mener det bliver billigere.....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-10-07 11:12

Citat
Tja - hvis du mener det bliver billigere.....

Eksempel:

Mobil i Danmark til mobil i Kina med et Sonofon Limbo abonnement Kr. 15,33 pr minut

Samme opkald med Vopium (Sonofon minut takst 0,80 + Vopium takst 0,15) kr. 0,95 pr minut

Så ja, det bliver billigere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-10-07 11:29

Man må så håbe det er til Kina der skal ringes

Jo vist er den slags "kort" billigere - men det skal ses som et samlet billede....

Der er sikkert udløbsdatoer, minimumsforbrug, opkaldsafgift osv. at tage hensyn til i beregningerne.....

Så LÆS lige ALT med småt inden.....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-10-07 12:04

Hvorfor så kritisk??

Læs det dog selv inden du sparker det ned.

Kommentar
Fra : hejhejdikal