/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Skjolde til en honda sfx.
Fra : Rotta
Vist : 5721 gange
20 point
Dato : 19-10-07 13:45

Hey... Jeg har købt en Honda Sfx, jeg syntes nogle af skjoldene er lidt grimme... Så jeg ville gerne vide om der var en hjemmeside hvor man kunne købe nogle..?

Tak for forhånd :)

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 19-10-07 14:07

www.scootergalleri.dk

se under marked.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 19-10-07 14:11

De er meget dyre skjolde o.s.v. til Honda, for de kan ikke fås som uoriginale stumper (Ved T.Hansen o.lign. steder) , som de kan til mange andre scootere.

Der skal du til en knallertforhandler, som skal bestille dem hjem, men spørg hvad de koster først, så du ikke får et større chok når de skal betales

Kommentar
Fra : Rotta

Dato : 19-10-07 14:18

Hvor meget koster de da ca ???

Kommentar
Fra : Rotta

Dato : 19-10-07 15:07

?

Godkendelse af svar
Fra : Rotta

Dato : 19-10-07 19:37

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : RasmusSFX

Dato : 09-05-08 19:40

hey du kan købe sfx skjolde på www.speedline.dk under standart dele og så plastic dele..