/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Søger spillet: ROBOCOP
Fra : jakob20
Vist : 669 gange
270 point
Dato : 19-10-07 13:25

Hej allesammen,

jeg leder efter et børnespil, som jeg spillede for ca. 10-12 år siden, der hedder Robocop (er jeg næsten sikker på!). Det er IKKE den "robot" Robocop fra filmene, men et noget mere harmløst spil. Jeg husker at "hovedpersonen" i spillet kunne strække sin hals meget højt i luften. Og man fik en stor bil og en flyver i løbet af spillet.

Håber der er nogle der kan genkende spillet!!
På forhånd tak,
jakob20

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 19-10-07 16:00

Ok, dvs. at det ikke er de Robocop spil der findes på abandonia.com og http://www.reloaded.org?

Kommentar
Fra : jakob20

Dato : 19-10-07 17:03

til Nickeo

Nej, desværre. Det er slet ikke et skydespil af den slags. Det er meget børnevenligt:)

Kommentar
Fra : jakob20

Dato : 19-10-07 17:36

kan også være det hedder Robocob... altså med et B istedet for P

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-10-07 10:55

700 gratis ''gamle spil''
http://www.free-soft.ro/

Endnu flere spil.
http://www.miniclip.com/games/en/

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 20-10-07 13:01

Hmm, held og lykke med at finde spillet, kan ikke hjælpe dig.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 30-10-07 16:43

det skulle vel aldrig være James Pond: Robocod...?

http://free-game-downloads.mosw.com/abandonware/amiga/games_j_k/james_pond_2_codename_robocod.html

hvis det ikke er det... hvad for en computer spillede du det på..?

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 30-10-07 23:09

Weahhh, det er et spil jeg også selv har undret mig over hvad hed... Jeg spillede det på Amiga 500, og det fik jeg og mine kammerater meget tid med at spille... Men det var så også næsten det eneste spil der virkede, som var til at finde ud af.

</nickoe>

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 30-10-07 23:12

Jeg har altid beskrevet som en fisk, og ved nærmere undersøgelse, så er det en "cod" altså en "torsk" og dermed en fisk. Juhuu, nu har jeg endelig beviser for det er en fisk...