/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hjælp til konvetering af avi
Fra : Tr4nE
Vist : 669 gange
50 point
Dato : 18-10-07 23:19

hej jeg ville hører om der var nogen der viste hvilken fil type jeg skal konveter til så den kan afspilles på dvdafspiller?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-10-07 01:35

Det ville være rart at høre om du ved hvilke type filer, den DVD afspiller kan spille hvilken brænder software har du ? Nero, Ashampoo med flere kan brænde DVDer, min DVD afspiller understøtter mpeg, hvis din også gør det, kan du konvetere din AVI fil og brænde en data CD

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 08:23

Avi filer kan da afspilles på ALLE dvdafspillere.....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-10-07 13:18

Nej Refi.

Det eneste alle dvd afspillere kan er det ægte dvd format fra en ikke brændbar skive.

Resten er ekstra facilitetet, som de kan have i større eller mindre omfang.
I øvrigt findes der mange forskellige avi formater. Nogen af dem kræver særlig hardware dekodere i computeren for at kunne afspilles i den.

Kommentar
Fra : trudslevperle

Dato : 19-10-07 14:26

hent ConvertXtoDVD, og du kan både konvertere og brænde i en proces. Men når det er sagt, har jeg måtte prøve mig frem, mhs. til Dvd'er og er kommet frem til at alle mine Dvd maskiner kan tage
Dvd + . Så derfor bruger vi kun dem her i huset, men det kan jo selvfølgelig være forskelligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 14:30

Citat
Det eneste alle dvd afspillere kan er det ægte dvd format fra en ikke brændbar skive.

Det er vist mange år siden det var tilfældet

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 22-10-07 15:33

hehe jamen den kan afspille divx, mpeg og så de normale fil typer

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 22-10-07 16:22

så konverterer du bare til det den kan afspille....

Denne konverterer næsten alt til næsten alt - og så er den gratis

http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-07 01:32

Nemlig Super er super hvis det kniber med at finde download links på hjemmesiden, så hent den her: http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_encoders/super.cfm

Godkendelse af svar
Fra : Tr4nE

Dato : 29-12-07 14:21

Tak for svaret refi.