/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
El Til en honda sfx....
Fra : Rotta
Vist : 753 gange
80 point
Dato : 18-10-07 21:51

Er i gang med at købe en honda sfx hvor lyset ikke virker og batteriet bliver afladt, min far mener det kan være en kortslutning... ville gerne have andre bud på hvad det kunne være og hvor meget det ville komme til at koste at få lavet... :)

Tak på forhånd ;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-07 22:16

Citat
og batteriet bliver afladt

Citat
min far mener det kan være en kortslutning

Lyt du til din far - der er ikke så mange andre muligheder.....

Kommentar
Fra : Rotta

Dato : 18-10-07 22:51

Okay... ja han er klog xD hvor meget kommer det ca til at koste at få lavet og kan man ordne det selv ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-07 22:53

Ja - bare find kortslutningen - så er det gratis....

Kommentar
Fra : Rotta

Dato : 18-10-07 23:01

jaa, men hvordan gør man det... :) og hvad skal man gøre når man finder den... og tak for svarene så hurtigt :=)

Kommentar
Fra : Rotta

Dato : 18-10-07 23:02

Nu når vi er i gang kender du en side hvor de sælger skjolde til en sfx ?

Kommentar
Fra : Rotta

Dato : 18-10-07 23:18

.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 19-10-07 14:06

Her er ledningsnettet til SFX.
Start med at fjerne frontskjoldet.
Så kommer du ind til alle ledningerne.
Så demonterer du bare ALLE stikkene og måler på den som de 12volt bør være på.

Så sætter du stikkene på en af gangen og måler igen.
når spændingen forsvinder, så har du fundet de ledninger der laver fejlen.

Hvor meget skal du give for den og der det en 30er eller en 45er?

Kommentar
Fra : Rotta

Dato : 19-10-07 14:14

30... og 5k...