/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sort skærm efter standby
Fra : xick
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 18-10-07 21:36

Jeg fik en ny bærbar fra zepto for to dage siden. Efter en mindre kamp med driverinstallationer, kører den nu helt fint. Der er dog et problem. Når jeg lukker skærmen ned går computeren i standby - det er meningen - men når jeg lukker skærmen op igen, går den ikke tilbage fra standby. Jeg hører windowslyden som hører til relog efter standby, men skærmen forbliver sort, og jeg kan absolut intet gøre andet end at lukke computeren ved at holde sluk-knappen nede. (Det er windows xp der er på computeren)

Kommentar
Fra : akle

Dato : 18-10-07 22:14

Så vidt jeg ved med min egen bærbare, så slukker pc'en når du lukker låget ned. Vil du i "standby" så gør det på "den normale måde" ved 'start' / 'luk computeren' / 'standby'. Her efter skal jeg kun trykke helt let på cp'ens 'tænd/sluk'-knap når jeg vil bruge pc'en igen med de programmer jeg var i gang med.
Dette er så mine erfaringer med min bærbare. (Min stationære skal have et tryk på 'mellemrumstasten' for at reagere på samme måde).

MVH Akle

Kommentar
Fra : xick

Dato : 19-10-07 12:04

Jeg har selv løst problemet .. jeg installerede en ældre grafik-driver, som åbenbart var bedre til min computer.

Annuller spørgsmålet
Fra : xick

Dato : 19-10-07 12:05

...