/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Deal no Deal
Fra : dova
Vist : 1759 gange
300 point
Dato : 18-10-07 21:34

Var der nogen der så Deal no Deal på TV2 i aften

Så synes jeg , at vi skal ønske til en Kandu-bruger med de 200000,- ........ og bryllupsplanerne

Nåe...jae.... og Hej til den heldiges mor......som vist nok også er at finde her på Kandu

"Hvem" det er herinde.........Narj, glem det........det siger jeg selvfølgelig ikke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-10-07 21:37

Tillykke og alt godt i fremtiden.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-10-07 21:42

PS
så ikke programmet.
Lider af Kasper C allergi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-07 21:49

Damen med de mange hjemmesider

Jamen Tillykke da

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-10-07 21:54

Forbløffende at en clairvoyant ikke kunne drive det til mere LOOOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-07 21:56

Hvorfor så hemmeligt???? Og som Klumme siger, er man Clairvoyant, er det faktisk ikke særlig godt gået!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-07 21:59

Ja jeg så udsendelsen.

Tænk at der skal gå 18 år før kæresten frier, men hun var jo heldig og vandt 200.000 LOOOOL

Evnerne rakte ikke så langt, som hun havde troet. Lykkebukserne hjalp heller ikke, men Ella sad da og klappepede.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-10-07 21:59

Aha det er Ella, så ved jeg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-07 22:00

Det viser jo bare at man ikke kan alt Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-10-07 22:01

LOOOL hun indfriede præcis min forestilling om hende fra hendes indlæg på Kandu og hendes hjemmesider.....

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 310 point
Dato : 18-10-07 22:12

jo, jeg var osse med på en kigger. skulle da se,hvordan de klarede sig.
i hvert fald et kæmpeste til lykke med kuffertspillet.
aase osse med frieriet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-07 22:15

Der er intet hemmeligt, det er brugeren http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=215887 +
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=251125 der deltog i Deal No Deal i aften og Ella som sad og klappede er http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=185855

Du må bare følge med 3773

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-07 22:24

Det er jeg skam helt med på Ans. Forstod bare ikke helt hvorfor Dova ophævede dette til en hemmelighed for indviede?!?!?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-07 22:27

Det kan jo være at dova tror, hun er den eneste, der ved noget om det.

LOOOOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-07 22:29

dova vil sikkert helst ikke blive blacklistet, så hun er som "pige træd varsomt ...."

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 18-10-07 22:37

Det er da sjovt at finde ud af bagefter.

I øvrigt sagde hun også, at hun ville vinde "hvis det var meningen". Og hun vandt da et ægteskab, som hun ønskede sig brændende. Så hvad er problemet...????

Penge er jo ikke alt, vel...???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-10-07 22:38

Citat
Forstod bare ikke helt hvorfor Dova ophævede dette til en hemmelighed for indviede?!?!?

Såmænd ikke en "hemmelighed", men nu ville jeg ikke ligefrem sætte navne på folk....ikke sikkert de ville bryde sig om det

Jeg er eks. næsten sikker på 3773, at såfremt det var dig der havde været på TV, og jeg også vidste hvem du var IRL.....så ville du ikke bryde dig om, at jeg i en tråd fortalte det så ALLE vidste hvem du er.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-07 22:48

arhhh Dova, når man selv exponerer sig selv så meget, kan det ikke lige komme bag på een. Iøvigt havde hun jo varslet at vi skulle kigge på TV2. Jeg troede bare det var i et eller andet iværksætternoget.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-07 22:49

Det er jo ikke nogen hemmelighed hun har jo selv gjort opmærksom på det

Citat
WakinyanKiza

Dato : 14-08-07 00:04

--------------------------------------------------------------------------------
Hvor er det sjovt at så mange lægger så meget energi i at bevise hvor stor en svindler jeg er!!!

Følg med på TV2 til efteråret... så finder i der har så skide travlt ud af hvcor stor en succes jeg egentlig har og hvor lidt jeres barnagtige og sindsygt jantelovsagtige kommentarer betyder for mig. I gør intet andet end bekræfter mig i hvor fucked up de fleste mennesker er i deres hoveder og hvor snævertsynede mange også er.

Gennem kufferter det kan hun ikke se Men hun fik da kæresten til at falde på knæ LOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-07 22:49

Iøvrigt er jeg skam temmelig tit i fjernsynet!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-07 22:50

Jeg troede hun kunne få onde åder ud af en bolig !!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-07 22:51

ånder

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-07 22:52

Nå, nu ikke så meget surt.....Tillykke til Wakoureyruuyyudtdejklflza, eller hvad det nu er hun hedder!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-07 22:53

Hun hedder Sue (Sussi)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-10-07 22:54

Citat
Iøvrigt er jeg skam temmelig tit i fjernsynet!

Ja for du er Jørgen Leth, er du ik?!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-07 22:54

Det er da også nemmere en Wakiyreuytifndkjfghza (eller hvad det nu var)!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-07 22:55

Narjjj, ham den drikfældige Leth! Eller også en anden....Kan ikke liiiige huske det!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-07 23:00

Er det ikk' Flemming?!?!?!?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-07 23:00

Mon hun er taget på bryllupsrejse og har taget sin mor med, ja moderen har ikke været på kandu de sidste 2 dage.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-07 23:07

Det er vil dybest set ikke noget der kommer os ved. Og har de, må de da have en god tur.

Men har Mirit slet ikke lavet de sædvanlige sytten tips?????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-07 23:08

vil = vel

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-07 23:09

Så bryder kandu sgu ned!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-10-07 03:10

Hvad laver alle de her inde som har annonceret de ikke vil være på Kandu mere? Ikke jeg har set programmet men både nummermanden og Klumme har jo sagt de forlader Kandu?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-10-07 03:11

Men der er vist gået Jens Otto i det?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-10-07 04:56

Om igen tedd.

Som sædvanlig er du forkert orienteret. Læs hvad jeg skrev, da jeg annoncerede mindre aktivitet. Men hvad rager det forøvrigt dig

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-10-07 02:01

Det er sgu da meget fedt at ha' vundet 200.000

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-10-07 20:33

Ja for satan, det er sgu da mange penge! Men omvendt gør det da at jeg stiller mig lidt tvivlende overfor medier, clairvoyante og andre bluffmagere! Var der lidt om snakken, burde Wakyoeuyrwetza have vundet fuld skrue!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-10-07 21:02

Citat
jeg stiller mig lidt tvivlende

LOOL Nå du er kun lidt tvivlende 3773. Jeg kunne godt forestille mig en anden figur, som virkede mere overbevisende, end dette overvægtige, fjogede og kvalmende selvglade platugle.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-10-07 10:48

Men hvor er "mor"

Hun har ikke været logget på siden 16/10........meget usædvanligt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-07 18:09

Jeg tror, hun er taget på en tiltrængt ferie

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-10-07 21:45

.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-10-07 23:19

Citat
Tænk at der skal gå 18 år før kæresten frier

Det kan jeg nu godt forstå. Ham kæresten lignede ikke den skarpeste kniv i skuffen, og al andet lige, så har han (med det han nu råder over) tænkt sig om mere end een gang, hvilket man ikke kan fortænke ham i

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-10-07 12:42

Sådan helt ærligt. Jeg så ikke programmet, og indrømmer jeg er blevet nysgerrig. Jeg mener hvem vil ikke gerne se kandudamen med de mange sikkerhedstip - og et frieri for åben skærm?!

Bliver programmet ikke genudsendt?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-07 13:02

Er det dette program du vil se igen

http://programmer-dyn.tv2.dk/deal/article.php/id-8936221.html

Så genudsender TV2 Charlie programmerne om søndagen.

Så den 11.11.07 kl. 20:00 kan du se genudsendelsen.

Ja det kan andre jo også, hvis de vil.

Men mirit.dk har da været logget på i dag.

Desuden kan jeg ikke forstå, at der skulle være noget usædvanligt i, at en bruger ikke er logget på hver dag !!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-10-07 13:11

Hold da op. Står Kasper på en stol?! .....Hun er edermame lille.. LOOOOL

Tak Ans! ...Så får jeg det alligevel at se...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-10-07 13:18

Citat
Hun er edermame lille

I hvert fald ikke ret høj

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-10-07 13:21

Lille .......hehe det er da kun i højden Med et BMI på 25 ville hun være 3,75 m

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-10-07 16:42

Klumme
Citat
Men hvad rager det forøvrigt dig

Det rager ingen, udover din troværdig er latterlig, dig og 3773 er ren crap, og bringer KUN støj.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-10-07 17:12

paperboy - Du er den eneste der afsætter en grimmer lugt når du er logget på Kandu. Skrid laaaaaaangt væk fra mig, please

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-10-07 17:16

Jamen goddag Kaj/Eddie_Skov/svarmearne/paperhovede. Støj!!?!?!? Hvordan synes du selv lige du har opført dig?? Skulle du iøvrigt ikke et smut sydpå?

Snup dig en dukkert i Kilen!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-10-07 17:22

Hej 3773. Kan du ikke lige smide den affaldsbeholder på møddingen.... Jeg gider ikke rode med den bums nu.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-10-07 18:50

Du udstiller til stadighed din senudviklet IQ.
Klammeklumme
Nej for nu kan du ikke bestemme i en tråd, der ikke er oprettet af dig din latterlige IP

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-10-07 18:58

Hvad er det igrunden i mit tidligere indlæg DU ikke forstår ?

Er du fatsvag eller hva ??

For du fremstår temmelig ubegavet eller sagt på en anden måde, du er intellektuelt underbemidlet.

Du er måske en mislykket abort eller lignende, og din mor har så helt opgivet at have været der for dig i den første så vigtige del af dit afstumpede liv, så der iden oralefase er sket et svigt, og dine forældre har ikke udvist dig den opmærksomhed som spædbørn skal have. Så derfor går det helt galt for dig i den analefase, for det er i socialiseringen, at du ikke har lært noget om samfundets værdier.
Så derfor er den primære socialisering gået tabt for dig pga. manglende omsorg og stimulation. Det har heller ikke den sekundære socialisering kunne rette op på, for allerede i børnehaven var du tabt for omverdenen, og du levede i din egen verden.
Pædagogerne havde ganske enkelt ikke ressourcerne til at nå ind til dig, for dit sind var på det tidspunkt skadet for livet. Derved har du ikke haft det godt i den odipalefase, og så har du ganske enkelt i den latentes periode været for meget overladt til dig selv.
Du glemte, at udforske dig selv i den genitale fase, og du er dermed havnet i et tummerum, som du ikke kan overskue. Du har så et vrangbilledet af livet, du ser så alle dine egne fejl og mangler i alle andre mennesker.
Jeg har ondt af dig, og du skal have noget hjælp. Jeg syntes, du i første omgang skal tage kontakt til egen læge, som så kan henvise dig til en psykiater og ikke en psykolog, for du har også brug for medicinering.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-10-07 19:28

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-10-07 19:30

Rytmehans/Eddie_Skov/Kaj/Svampearne tror du ikke du selv lige skulle et smut omkring lægen. Noget er tydeligvis kikset i din medicinering. Har du hæmorider? Du fremviser en utrolig analfiksering (hvilket du også gjorde som Eddie_Skov). Jeg kan da godt forstå det må give lidt associationer når du kigger dig i et spejl, men alligvel forekommer det en anelse trivielt.

Og herr Sylvester, kan du virkelig kunne frembringe den samme gang bræk hver gang?

Vil du selv fortælle hvad det er du evner at lave i det daglige, med de fabelagtige evner du besidder??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-10-07 19:43

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Tror du ikke du skal holde dig til noget du har forstand på. Det er gansje vist ikke ret meget, med det er dog bedre end at du kaster dig ud i psykologi, som du hverken har forstand på eller kan stave dig gennem ordene

Har I ikke en 7-11 i nærheden, så smut derned og se om du kan negle lidt. Det ved jeg dog du er god til

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-10-07 03:02

Ejjjj Paperboy helt ærligt. Det var altså for sjov, da jeg den gang du var eddie_skov, sagde til dig at du skulle slå op i Freuds teorier..

Har du virkelig taget et VUC kursus?!....Det må du næsten have gjort, for det er vist det eneste sted de stadig stavrer rundt i Freud, Mahler, Piaget, Erikson Maslow og alle de andre gamle og for længst døde "hjernedoktorer"..

Du ved vel godt, at Freuds teorier i vores tid og kultur bliver betragtet som komplet ubrugelige. Vil du tages seriøs, når du beskriver 3773's mislykkede barndom, så er du nødt til at bevæge dig højere op end folkeskole psykologi, og koncentrere dig om de moderne teoretikere.

Mit forslag vil være: Dion Sommer og Daniel Stern, som begge beskæftiger sig med børns udvikling, da det lader til at interessere dig en del. Men vær forberedt på, at især Dion Sommer er noget mere kompliceret end Freuds simple og håbløst forældede fase teorier. Faktisk tror jeg ikke du vil fatte så meget, men prøv alligevel! LOOL

I hvert fald bliver du nødt til at indse, at teorier fra 1890'erne, som byggede på at Freud beskrev det "normale" ud fra hvad han observerede hos syge patienter - i dag opfattes som håbløst forældet og ikke relevant. Blot det faktum, at hans teorier blev betragtet som universelle teorier, burde være en indlysende grund til at helt at skrotte både ham og de øvrige (Mahler, Erikson). Ja for tænk dig Paperboy - både mennesker og verden ændrer sig over tid. Det burde selv du kunne forstå.. hehe

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 25-10-07 11:06

Citat
Rytmehans/Eddie_Skov/Kaj/Svampearne tror du ikke du selv lige skulle et smut omkring lægen. Noget er tydeligvis kikset i din medicinering. Har du hæmorider? Du fremviser en utrolig analfiksering (hvilket du også gjorde som Eddie_Skov). Jeg kan da godt forstå det må give lidt associationer når du kigger dig i et spejl, men alligvel forekommer det en anelse trivielt.

Det eneste trivielle der er her, det er DIG og din manglende evne til at bidrage med noget som helst.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL du er jo for dum, men at du til stadighed udstiller tvangstanker omkring min ID, det fortæller jo, du er mere syg, end jeg troede.
Din sølle stakkel.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-10-07 03:51

Dvs herr Kaj Sylvestersen at da du ikke er Kaj!!!! er du fulstændig græsk-katolsk med om vi lige ved lejlighed kom omkring og sagde hej?

Vi ses du!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 03:55

Vil du ha gnomens adresse LOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-10-07 04:11

Den har jeg skam allerede. Men Papirhovedet er jo ikke Kaj, så papirhovedet er ligeglad med at vi lige kommer forbi og siger hej.

Hvad er det for noget med 7-11 Klumme?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-10-07 04:12

Troede kun han huggede børnenes penge?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-07 06:11

Forslag for at aflaste børnene, og få ham væk fra PC'en, så vi i den tid slipper for hans ensformige udgydelser

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 03-11-07 19:53

Tak for svaret aasenissum.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-11-07 20:26

Citat
"Hvem" det er herinde.........Narj, glem det........det siger jeg selvfølgelig ikke

dova!!!

troede du, at du var den eneste, der vidste det ?????

Nej, jeg tror du er klogere, men det er der flere andre brugere, der også er.

Du oprettede kun denne tråd for at gøre opmærksom på "mor og datter"

Sidder du ikke og morer dig lidt ?!?, det tror jeg, men du har dit på det tørre, da du ikke nævnte navne. Så du er den "gode" kandubruger.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 03-11-07 22:55

selv tak dova, men om jeg fatter hvorfor.
sædvanligvis bliver jeg glad, når et svar kan bruges.
i dette tilfælde her, en stille undren.
måske bare min mangel på fantasi, der gør sig gældende.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-11-07 00:28

jamen aasenissum......det var da fordi jeg skrev i spørgsmålet:

"Var der nogen der så Deal no Deal på TV2 i aften"

Og det svarede du jo på.......Og videre:

"Så synes jeg , at vi skal ønske til en Kandu-bruger med de 200000,- ........ og bryllupsplanerne"

Og det gjorde du så med en stak tillykkesmileyer....

As simple as that

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-11-07 08:46

ok, dova, så tramper jeg ikke mere i salaten, men vil dog lige tilføje, at andre jo også så udsendelsen.

god søndag til alle, her skinner solen noget så balstyrisk