/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Mail med forudfattet tekst
Fra : semmer
Vist : 702 gange
300 point
Dato : 18-10-07 14:29

Det går slet ikke med at bestille, besøgende kan ikke finde ud af det
Heldigvis var min nabokone Rosa så sød at komme herover og fortælle, at nu havde også hun givet op!

Det er på www.japanskemoebler.dk - gå ind på f.eks. senge eller sovesofaer, vælg en model, og klik så på "Bestilling"! Det er her det går helt galt, besøgende kan ikke kopiere arket ind i vedlagte mail.

Hvordan kan jeg forudfatte teksten (bestillingsarket) i en mail?
(jeg bruger Frontpage)

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 18-10-07 14:36

Der står her hvad du skal...Fortår ikke rigtig det med ark. Det er jo en ganske almindelig mail i skal sende.

du klikker blot på mailen for neden
og derpå skriver du hvad du gerne vil have
samt hvilken farve du foretrækker
-
og hvilken forsendelse du ønsker

Dernæst fortæller du
hvordan du har betalt
hvilket beløb
og hvornår
-
så vi kan få systemerne til at passe her

* * *

Til sidst skal du i mailen
fortælle dit navn og adr

samt afslutte med land
-
for din mail videresendes til Japan
så der ingen tvivl kan blive om adressen

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 18-10-07 15:45

Nej, jeg vil gerne have
at når man klikker på mail
så åbner en ny mail op,
som forud er udfyldt med alle spørgsmålene
så kunden besvarer direkte inde i mailen

Altså en mail, der på forhånd er halvt udfyldt

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 18-10-07 18:00

Ok. Der skal du lave en formular. Se hos din udbyder hvordan den skal udfyldes.

I fp er der en standard side med "Guiden Formular" Prøv den.