/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny bærbar Asus g2 går i stå
Fra : Octon
Vist : 663 gange
80 point
Dato : 18-10-07 14:08

Hello

Jeg har denne super nye asus g2 bærbar som er noget af det hurtigste inde for spille bærbare.

Men jeg tror den er for hurtig for sig selv.
Det skal siges at jeg kun har oplevet dette problem når jeg spille på den så enten er det lyd kortet, grafik kortete eller ramne fejlen ligger på (vil jeg tro)

Fejl er:
At når jeg spiller på bærbaren går den lige pluselig i stå og siger en høj brumme lyd som kommer for højtalerne, musen kan stadig bevæge sig meget langsomt og i små hak, der kan ikke gøres andet ind at slukke for pcen og genstarte den og det kan kun gøres ved at holde tænd/sluk knappen inde.
Og dette sker om pcen er varm eller ej, fejlen er periodisk men sker gerne inde for 30min til 3 timer.

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 18-10-07 14:17

prøv at slukke for alle programmer der kører i baggrunden.
hvilke spil spiller du når problemet opstår?

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 18-10-07 14:26

Jeg køre for resten Windows Vista.

Det har ikke noget at gøre med de app der køre i baggrunden der køre ikke noget specialt som skulle lave denne fejl, jeg køre også duel core cpu så pcen er ikke overbelasted når jeg spiller.

Og det er lige meget hvad jeg spiller den laver fejlen i flere spil, så det er lige meget om det er et spil der suger helt vildt på grafiken eller som bare køre stille og roligt.

Den laver også fejlen om jeg køre på netværk eller uden netværk.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-10-07 19:07

Sidder du med din PCer på din seng eller på dine lår (bukser) fordi så kan den ikke få luft til køling

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 18-10-07 21:31

Det er lige meget om jeg sider med den på lårene eller på et bor så gør den det.

Men det kan måske godt være at kølingen ikke er god nok i den. Men det er bare sjovt at den stadig gør det med det store tids mellemrum.

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 22-10-07 10:53

Hmm stadig ingen kloge it-hovder der har et svar på dette ?

Jeg ringede til asus support hvor efter han siger den gode, har du prøvet at reinstallere det hele

Jeg prøvde her i weekeden at opdatere alt på pcen men det hjalp lige meget.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 22-10-07 18:26

Altså du sidder med denpå dine lår, du sidder med den på sengen. din blæser og dit kølesystem er bolket til, af al det skidt du har på dine bukser og sengetøj, får den renset

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 24-10-07 08:27

Tjekke og det havde ikke noget med blæseren at gøre, på denne model sider blæseren bag på og ikke under den.

Annuller spørgsmålet
Fra : Octon

Dato : 31-10-07 09:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål