/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Post til afhentning
Fra : tinolarsen
Vist : 746 gange
50 point
Dato : 18-10-07 13:56

Jeg har i dag modtaget en seddel fra Post DK at de har et brev til mig, som de ikke har kunne aflevere - så kan hente den på posthuset fra i morgen af....

Afsender står som: IKKE OPLYST (England)

Nu kender jeg ingen i England som skulle sende noget til mig - har heller ikke bestilt noget over nettet fra Englang...

Så er både nysgerrig, men samtidig også lidt skeptisk overfor det...

Jeg kan vel nægte og modtage den - eller kan jeg evt. tage med op til politiet, og spørge om de vil se når jeg åbner den eller hva gør man lige...??

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 18-10-07 14:04

Du kan altid gå op på/ ringe til posthuset og spørge hvem det er fra og så nægte at modtage den hvis du ikke vil have den.

Så sender de den bare tilbage.

Vixen

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 18-10-07 14:07

Hej Vixen...

Der står jo bare afsender er "ikke oplyst" - så er spændt på om de ved det.. - men det må jeg selvfølgelig se i morgen....

Accepteret svar
Fra : vixen

Modtaget 60 point
Dato : 18-10-07 14:23

Jeg får selv tit pakker fra udlandet og der er det bare fordi de ikke "gidder" at skrive det, men man kan selvfølgelig aldrig vide.
Men jeg har aldrig oplevet at der faktisk IKKE stod afsender på for så måtte postvæsnet slet ikke behandle forsendelsen, så jeg synes at du i første omgang skulle prøve at ringe i morgen.

Vixen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-10-07 14:26

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 25
- Annullerede 34
- Slettede 0
Ialt 60

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 18-10-07 14:33

Hvor vil du hen med det Teil..

Jeg blacklister dog ikke folk.....

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers (Alias Teil) indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 Surf 02-12-2001

2 swarn 26-04-2002

3 sniperdk 07-08-2003

5 Lion36 27-06-2004

6 cpk 21-09-2004

7 Satellit 09-03-2005

8 frk.fidus 23-03-2005

9 boner90 18-02-2006

10 Kelina 10-07-2007

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 18-10-07 14:35

Tak for svaret vixen.

Jeg må heller få afsluttet det her spørgsmål så jeg kan få flere besvarede end annulerede eller hvad det er Teil prøve at sige..??

Så ikke sikkert du får en slutning på det... - men måske de bare har været dovne ja...

Mener nu alligvel lidt spændt.....

God dag til dig Vixen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-10-07 14:39

Du gider åbenbart ikke sige tak og lukke dine spørgsmål,
det er der jeg vil hen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-07 14:41

Citat
Jeg kan vel nægte og modtage den - eller kan jeg evt. tage med op til politiet, og spørge om de vil se når jeg åbner den eller hva gør man lige...??

Du kan da altid nægte at modtage forsendelsen, men hvorfor skal politiet indblandes !!!!

På brevet/ pakken er også afsenderen skrevet. Det er ikke rigtig, som wixen skriver "de ikke "gidder" at skrive det"

Måske en ny staveplade

Tag du på posthuset og se "brevet/pakken" og beslut dig der om du vil modtage det eller ej.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 18-10-07 14:44

vi lærer jo allesammen Teil - og det går den rigtige vej for mig synes jeg....

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 18-10-07 15:06

Faktisk er det rigtigt Ans, jeg har diskuteret det med mit lille land-posthus så...
Ved ikke hvor du bor, så det kan jeg jo selvfølgelig ikke udtale mig om.

Du skal da helt sikkert selv have en staveplade...hvordan er det lige man staver til Vixen???

Vixen

Tak selv tinolarsen, lad os glemme de sure for en stund

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-07 15:10

På min computer er det stavet vixen .

Det samme gælder ans, det starter også med lille bogstav

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 18-10-07 15:15

Hi Hi hvorfor skriver du so wixen??

Nu giDDer jeg ikke det her mere....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-07 15:18

Jeg forstår godt at du ikke "gidder" mere

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 18-10-07 15:44

Nej sandheden er nok nærmere at nu GIVER jeg op, jeg har aldrig kunnet stave og det lære jeg heller aldrig, sådanne er det bare.
Hej hej ans.

Wixen

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 18-10-07 15:45

Ups.....Vixen (just kidding!)