/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Mail med forudfattet tekst
Fra : semmer
Vist : 557 gange
300 point
Dato : 18-10-07 13:35

Det går slet ikke med at bestille, besøgende kan ikke finde ud af det
Heldigvis var min nabokone Rosa så sød at komme herover og fortælle, at nu havde også hun givet op!

Det er på www.japanskemoebler.dk - gå ind på f.eks. senge eller sovesofaer, vælg en model, og klik så på "Bestilling"! Det er her det går helt galt, besøgende kan ikke kopiere arket ind i vedlagte mail.

Hvordan kan jeg forudfatte teksten (bestillingsarket) i en mail?

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 18-10-07 13:53

Du kan kopiere skemaet ved at gå ind på bestillingssiden - højreklik - og vælg marker alt - højreklik igen - vælg kopier. Sæt det kopierede ind i emailen og slet det, der ikke er relevant.
Flotte møbler iøvrigt

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 18-10-07 14:27

Ja, det er netop sådan det er opstillet nu
men det kan menigmand ikke finde ud af
det er for ofte folk opgiver - og det er synd
det er det både for dem og for os

Det må være muligt at udfylde mailen
med alle de spørgsmål på forhånd

Tak for din venlige kommentar i øvrigt

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 18-10-07 14:47

Du skal lave bestillingslisten som formular (rimeligt nemt, hvis du bruger FP).
Når kunden trykker send - sendes hele formularen til en valgt emailadresse.