/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista opstart
Fra : klanger
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 18-10-07 13:03

Hej

Ville se om jeg kunne hjælpe en ældre dame jeg kender som har fået en ny computer med Vista.

Hun fortæller mig pr. telefon at hun ikke kan skrive i adgangskode feltet, som hun åbenbart har benyttet.....

Hun havde været inde på Vista så sent som i går.

Men som nævnt kan hun slet ikke skrive i adgangskode feltet, siger hun....

Jeg kører selv XP og ved ikke helt om Vista har eller anden speciel opsætning til adgangskode eller hvad ved jeg....

En der har en idé eller måske endda ved hvad jeg kan foreslå hende?

På forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : Octon

Modtaget 60 point
Dato : 18-10-07 13:29

Vista har ikke en special låse funktion, det er sikkert hendes tastatur der er røget ud eller vis hun har glemt at slå "numlock" til og prøver at bruge talene på hendes højre side af tastaturet.

Så du kan prøve at høre hende om, vis hun prøver at trykke på numlock med 1 sec mellemrum om der lyser en knap på hendes tastatur, vis ikke kan det muligvis være hendes tastetur er defekt eller bare røget ud bag på.

Og hør hende lige en ekstra gang om hun slet ikke kan skrive noget som helst, prøv at få hende til at skrive bogstaver i stedet for tal

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 20-10-07 11:25

Tak for svaret Octon.