/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Offline messenger
Fra : timses
Vist : 820 gange
50 point
Dato : 17-10-07 19:25

Hej alle
kan man vises offline i live messenger 8,1 uden at være det....altså stadig kommunikere med nogen...

timses

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-10-07 19:28

Tror IKKE du kan vises som noget du IKKE er, men du kan måske vises usynlig.....

Det kan man da i Skype.....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-10-07 19:45

Jo da, log på som "Vis som offline"

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 17-10-07 19:46

Hvis du vil vises offline (grå ludobrik), så kan du godt kommunikere med dine kontaktpersoner, hvis de er online.

Men lad det komme an på en prøve.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-10-07 19:49
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-10-07 19:52

Øhhh! Håber dette link bringer dig direkte til det:
http://help.live.com/DA_DK/Help.aspx?market=da-DK&project=WL_Messengerv1_1&querytype=topic&query=Messenger_PROC_SigninAutomatically.htm

Citat
Logge på automatisk og angive din onlinestatus
Windows Live Messenger kan logge dig på automatisk og angive din status, når du opretter forbindelse til internettet. Funktionen til automatisk pålogning er nyttig, hvis du bruger en privat computer. Men hvis du bruger en offentlig eller delt computer, kan andre få adgang til din konto, hvis du vælger Husk adgangskoden.

Indstil Messenger til at logge dig på automatisk.
Angiv din e-mail-adresse og adgangskode i logonvinduet til Messenger.
Marker afkrydsningsfelterne Husk mig og Husk adgangskoden.
Marker afkrydsningsfeltet Automatisk logon for at aktivere automatisk logon.
Dine valg træder i kraft, næste gang du åbner Messenger.

Tip!
Klik på pileknappen ud for Status for at angive din status, og vælg derefter den status, som Messenger skal vise, når du logger på.
Fjern markeringen i afkrydsningsfelterne Husk mig og Husk adgangskoden, hvis du vil fjerne dine logonoplysninger.

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 17-10-07 22:17

Du kan ikke kontakte nogen i msn hvis du har valgt at vise dig som offline.
Når du er offline for en anden kontaktperson kan du ikke kontakte vedkommende.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-07 22:19

Hvis den anden kontaktperson er online, så kan det godt lade sig gøre. Taler af erfaring.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 17-10-07 22:25

Det har jeg da prøvet i Live 8,1.. - så svaret er ja...

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 17-10-07 22:38

At du har valgt at vise dig selv som offline og du så kører en chat som offline med en der er online??

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 18-10-07 08:30

Citat
kan man vises offline i live messenger 8,1 uden at være det....altså stadig kommunikere med nogen...

JA

Du har fået nogle forvirrende svar, så nu skriver jeg lige det samme igen...
Det du beder om har man kunnet i de sidste mange udgaver af Messinger.
Bare sæt den til "vis som offline". Modtageren får en besked om at du "muligvis er offline" når vedkommende skriver til dig. Du kan også selv sende en online meddelelse til en der er offline, så står der at vedkommende får beskeden næste gang hun er online.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 18-10-07 08:31

åh du skal måske lige havde en vejledning.
Tryk på dit eget navn øverst i programmet, så får du alle valgmuligheder.

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 18-10-07 09:33

Eller når den er minimeret kan du højre klikke på den lille grønne mand nede i højre hjørne, og vælge status og vis som offline.

Kommentar
Fra : timses

Dato : 19-10-07 14:51

tak for alle svarene alle sammen.... måske jeg skal uddybe lidt.... : jeg modtager meddelser fra en der er vist som off-line og jeg selv er on-line.....personen påstår at vedkommende er online.... er godt klar over at man kan vises som off-line, men var ikke klar over om man kunne kommunikere med nogen når man var det... ! !

Timses (pc-lam)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-07 15:08

Det kan man godt. Prøv selv.

God weekend

Godkendelse af svar
Fra : timses

Dato : 29-10-07 15:16

Tak for svaret ans.