/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
København - Los Angeles
Fra : Mike_Wazoski
Vist : 696 gange
100 point
Dato : 17-10-07 09:57

Vi er en familie på to voksne og et barn på 4 år, der skal rejse til USA (L.A.). Omkring den 30 juni - til omkring den 21 juli (eventuelt plus minus et par dage). Hvilket flyselskab har de bedste og billigste rejser til USA i den perioden?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-10-07 10:13

Det er jo næsten ligesom at bede om lottotallene til på lørdag, men prøv at holde øje med priserne, bl.a. her: http://www.flyrejser.dk/

- og god tur...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-10-07 10:14
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-10-07 10:14

Og læg lige mærke til hvilke beløb der ikke er medregnet i prisen på nettet.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 17-10-07 17:51

fdm-travel.dk har dem fra ca 16.000 og opefter på de datoer du nævner for jer alle tur/retur med british airways. BA er helt iorden, har selv fløjet til San Francisco med dem dog for 10 år siden. un skift i London, men sørg for MINDST 2 timer til flyskift, 1 timer er bestemt ikke nok og regn IKKE med at bagagen når at skifte fly, så den kommer med det næste efter jer.

Da jeg tog turen dengang havde jeg 2 timer til at skifte i og jeg måtte løbe det sidste stykke til gaten.

http://www.fdm-travel.dk/pakkerejser/VaelgFly.aspx?channel=WWW&searchtype=1&adults=2&children=1,4&paxcombination=2ADT,1CHD&roomchildage=4&departuredate=20080630&departurecity=CPH&arriveat=LAX&returndate=20080721&partnerid=fdmusa&arriveatname=Los%20Angeles&itineraryid=70144be4-33fd-49e5-a3f4-bc157e918b93

Kommentar
Fra : Mike_Wazoski

Dato : 21-10-07 10:35

Jeg tænkt på ... disse tre ting.

1) om der var nogen som kendte en god hjemmeside for prissammenligner mellem forskellige flyselskaber?

2) eller der var nogen som havde erfaring med at købe deres flybilletter i USA?

3) det kunne også være at der var en som havde kendskab til at flyselskaberne havde "vinterudsalg" sidst i december måned (et eller andet tidspunkt på året, hvor flyselskaberne satte priserne på billetter ned)?