/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Hvornår har man anoreksi?
Fra : HemmeligPerson
Vist : 1646 gange
76 point
Dato : 16-10-07 12:54

Heej.
Hvornår kan man konstatere, at en person har anoreksi?
Svar hurtigt!. (:

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-10-07 13:13

Det står der noget om midt på siden her

http://www.divxit.dk/anoreksi.html

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 16-10-07 13:13

Det er en diagnose, som en læge kan stille...

Vaxen

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 16-10-07 16:29
Kommentar
Fra : Kelina

Dato : 20-10-07 14:38

Har du nu anoreksi?? Efter du sådan svinede mig til og alt, så har du lige pludselig anoreksi??

-man ved det ikke bare lige og man har det altså ik fra den ene dag til den anden..

hmmm..

Kommentar
Fra : HemmeligPerson

Dato : 23-10-07 18:51

NEEJ! Det er så noget af det sidste jeg har!!!! - prøv lige at slappe lidt af og få dig et liv i stedet for at gå og have ondt af dig selv Kelina! - det er sku for latterligt!!!!!

Kommentar
Fra : Kit1986

Dato : 21-12-07 17:39

.. Prøv a hør... Det har du højst sandsynligt ikke.. Du har sikkert bare alle det som stort set alle piger har.. "Ikke spise det ikke spise det.. træn lidt, du er lidt småfed" .. Det er ikke anoreksi..
.. For så ville jeg nemelig også ha det.. Og stort set alle andre piger..

Min fedtprocent er f.ek.s på 17.. Det vil sige jeg er undervægtig, og burde søge læge.. Jeg er 168, og vejer 49 kg.. I følge det, så har jeg anoreksi.. Men det har jeg ikke, jeg er bare vegetar, og æder egentligt ikke så meget slik.. Så derfor vejer jeg ikke det vilde..

Kommentar
Fra : A-R-Ana

Dato : 28-12-07 11:32

Kit1986
Jeg er 168, og vejer 49 kg.. I følge det, så har jeg anoreksi..

Øhm....
Altså hvis det passer så har jeg anoreksi ???? :S

Tror ikke man bare kan sige det sådan..

Men hvis du er i tvivl kan du jo høre din læge??