/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjælp
Fra : Tutbenne
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 05-02-03 17:49

Hejza!

Nogen der ved om man på nettet kan finde ud af hvor gammel ens knallert er.. altså ud fra stel nummertet eller sådan noget??

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 05-02-03 17:58

Hej

Kan du ikke lige give lidt flere oplysninger -- Hvilket mærke og model ???

Mvh.Masteraugust

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 05-02-03 17:58

Den bedste chance er nok at kontakte producenten, check evt deres hjemmeside.

Hvis det er en 45 knallert, står det på registreringsattesten hvornår den er registreret første gang.

/Thomas

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-02-03 17:59

Det tror jeg ikke du kan men der er nok 2 muligheder:
1) hvis du, eller en anden ved hvad stelnummer hedder på engelsk så kunne det være
2) Skrive en mail til fabrikanten

Kommentar
Fra : Tutbenne

Dato : 05-02-03 18:20

Det er en Honda Melody

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 05-02-03 18:27

Når du tegner en ansvars forsikring, så skulle de (forsikrings selskabet) gerne skrive hvilken årg. osv

vh. dr_scooter

Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 05-02-03 18:47

Kig bag i T.Hansens reservedele katalog. Der mener jeg at det står...

vh. Hynke007

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 110 point
Dato : 05-02-03 18:49

Hej igen
Hvis du ringer til Special i Aalborg (98127110) i morgen, og spørger efter Jan , får du årgangen opgivet !!!!!!!!!
"Prøv det"

Mvh. Masteraugust