/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetone på Samsung E250
Fra : k_m_s
Vist : 531 gange
200 point
Dato : 16-10-07 07:49

Godmorgen alle.

Hvis jeg overfører en mp3 fil til min tlf. kan jeg ikke vælge den som ringetone. Den siger at "indhold ikke er understøttet"

Jeg har prøvet fra pc via usb og fra siden funsms hvor jeg har fået dem via wap med samme resultat.

Jeg har fået en via bluetoht som jeg godt kan vælge, de ligger alle i mappen musik på tlf.

God dag.
Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-07 08:44

Det er IKKE alle telefoner der kan bruge mp3 som ringetoner.....

Så hvis telefonen "kun" kan køre med de indbyggede - er der ikke meget at gøre.....

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 16-10-07 08:53

havde samme problem med min samsung u600.. men hvis jeg lagde dem ind på memorycard virkede det fint.....

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 16-10-07 09:53

Tlf. bruger mp3 som ringetone.

Så hvis telefonen "kun" kan køre med de indbyggede - er der ikke meget at gøre.....
Jeg har fået en via bluetoht som jeg godt kan vælge,

Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-07 14:26

Så må der jo være noget galt med filen.....

Det er ALDRIG en god ide at hente dem via mobilen.....