/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvad har du nu lavet Stl_s ?
Fra : o.v.n.
Vist : 588 gange
100 point
Dato : 16-10-07 02:28

Jeg ville sikre mig mod den fæle Gemius, og hentede den reg fil du lagde frem, nu tager det en eventyrlig tid at indlæse sider, både med Firefox og Internet Explorer: http://peecee.dk/?id=73182 og http://peecee.dk/?id=73183 ikke at det generer mig at de hersens reklamer ikke vises, men det tager megen lang tid, at forsøge at indlæse dem, nede til venstre står der noget med google anlystisk der forsøges indlæst, er det kun mig som har problemet kan jeg slette disse registreringer igen og hvordan ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-10-07 02:31

Hos Peecee er der også disse problemer, også reklamerne (nogle af dem)

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 02:38

Prøv superAD_blocker, og du har ingen prob mere.

Kan endda IKKE noget uden.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-10-07 03:17

Super Ad blocker vil ikke hjælpe på det nuværende problem

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 03:37

VED det,
Men prøv at reparer dim NETFORBINDELSE = kontrolpanrl/ netværk

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 03:37

Forny din IP //

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-10-07 03:43

Jamen det er noget som er kommet efter jeg godtroende asen, kørte den registrerings tilføjelse som stl_s har lagt frem, hjælp mig venligst tilbage til usikkerheden nu om lidt slukker jeg hele menageriet, også router og modem, så er der gode chancer for nu IP i morgen, men jeg tvivler på at det skulle kunne løse det nye problem

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 03:51

Citat
jeg godtroende asen, kørte den registrerings tilføjelse som stl_s har lagt frem, hjælp mig venligst tilbage til usikkerheden

ALT der er lovligt__ må da være helt HEN i vejret.
Bår det ikke virker efter hensigten.

Eller de ikke selv har prøvet det.

Men ved du HVAD REG___ hedder, kan du æbdre den,eller slette den/ t

Prøv www.tuneup.com plejer at virker PÅ MIG

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 100 point
Dato : 16-10-07 03:52
Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 03:53

Og du kan ROLIGT SLETTE ALT, hvad programmet = tillader-

Der er Back-up på det, hvis det skulle gå HELT GALT-

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 03:54

ALTSÅ___hvis PC`en starter igen___

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-10-07 03:55

Jeg ser på det i morgen Disken, om de er noget en simpel bondemand kan finde ud af

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 03:55
Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 03:56

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-07 08:28

Du skulle nok have lagt spørgsmålet i "sikkerhed"....

Alternativet kunne være at skrive en notits hos www.malwarecheck.dk - så skal stl_s nok komme med forklaringen eller løsningen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-10-07 08:48

Jeg har kørt med reg. filen over et par dage efter fixet blev lavet og har overhovedet ingen problemer - hvorfor tror du det er fixet der er årsag ??? Den blokerer jo blot for domænerne gemius.com og gemius.pl og yder en rimelig beskyttelse mod gemius - fixet har ingen indflydelse på hastigheden for indlæsning af diverse sider etc da det blot er en reg. fil

Hvad har DU nu lavet o.v.n

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 16-10-07 09:44

Regfilen bør slet ikke kunne lave de problemer. Den virker på nøjagtigt samme måde som blokeringerne i IE-Spyad. Firefox kan overhovedet ikke påvirkes af den, så du må have et andet problem. men til ære for dig, har jeg lavet en regfil, der helt fjerner det regfilen lagde ind. Den er her http://sptlarsenserious.googlepages.com/remgemius.zip

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-10-07 13:11

Citat
hvorfor tror du det er fixet der er årsag ???
fordi det kom nøjagtig samtiden med at jeg dobbelt klikkede den reg fil, første gang jeg gik ind i et Kandu spørgsmål tog det 10-20 sekunder at indlæses siden og resultatet blev som i ser på billederne, jeg prøvede med Internet Explorer, resultatet var det samme, megen lang tid om at forsøge indlæsning af sider med reklamer (der er ikke mange side, på internettet uden reklamer)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-10-07 13:18

Nej IE-Spyad har ikke noget med Firefox at gøre, men et eller andet skete der i forbindelse med manøvren, det er min lille bærbare det gik ud over, samme bærbare var inficeret i søndags, jeg har ikke tid til ret mange forsøg lige nu, næste indlæg fra mig er efter fyraften ca. 01.00, hvis du er længe vågen stl_s så kommer der sikkert en log i dit forum, et eller andet er ikke som det burde være

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-10-07 01:15

Tak for svaret disken. Godt program du linker til Disken, ved ikke helt nøjagtig hvordan, men problemet blev løst, måske af sig selv og før jeg kørte trial versionen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-10-07 01:36

Det du IKKE KAN SE, må da være reklamerne herinde, ISÆR
http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=73183
Det er kandu´s reklamer der er blevet blokket.
Begge dine billeder viser såmænd/ MK_bare at der er noget galt med Kandu´s reklamer

Skal du have det helt VÆK så prøv SuperAd-blocker
og det er sidste gang du ser reklamer herinde +
andre steder.

Men den får desværre IKKE gode karakterer hos // spyware
trods programmet beskytter mod mallware/ løbende lus
popups / reklamesider / omstilling / JA den lisye er SGU LANG

Kører du det program, tvivler jeg på, AT du nogensinde er heldig at
være KUNDE NUMMER 9999999999 + et eller andet BAG_HOLDSANGREB

DERFOR jeg ikke kan forstå, at der er POPUP`s på visse sider,
når jeg har lagt F.eks et billede på nettet...

Så den burde stadig have mere end sølle 4 stjerner.

Men HER ER DET forbrugeren der har ret.
Bevares, programmet VIL MEGET gerne i kontakt med
SKABEREN_ men siger man NEJ i sin Firewall, ikke flere prob der...

Ha d