/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
GATOR ER LØS - Hjælp mig!
Fra : tobiasr
Vist : 417 gange
79 point
Dato : 05-02-03 17:09

Jeg har i dag (tror jeg!) fået installeret frygtlige Gator m.m....

Det ligger IKKE i Tilføj/Fjern Programmer (som der ellers står på deres site!).

Kan nogen hjælpe med at få det afinstalleret!!? (Jeg tror ikke Adware hjælper, men har ik prøvet endnu...)

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 89 point
Dato : 05-02-03 17:15

hej ! du skal bare se dette tip;
http://www.kandu.dk/dk/tip/3026
mener jeg selv fjernet den idag med adware

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 05-02-03 17:16

Hej Tobias,

jeg vil nu foreslå dig at downloade Ad-Aware og prøve alligevel, der er lige kommet en ny version 6... men såvidt jeg husker gjorde den gamle version 5 et eller andet halløj kål på Gatoren, da jeg havde den inde på systemet...
http://www.lavasoftusa.com

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : xou

Dato : 05-02-03 17:17

i kontrol panel under tilfør/fjern programmer kan måske osse hkælpe...
gvis du ikke synes om adware...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-02-03 17:32

ad-aware hjælper 99,99999999%

gator er meget kendt og der er lige kommet en ny version

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 05-02-03 17:35

Ja jeg prøver...

(Har bare fået installeret rigtig rigtig mange programmer efter jeg har fået ny pc :( )

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 05-02-03 18:00

Ja, den fandt en masse med Gator.
Men nu har jeg jo kun slettet oplysninger i registreringsbasen, der ligger stadig nogle filer her: C:\Programmer\Fælles filer\GMT

B.la. en uninstaller, som ikke er en uninstaller, men et lille vindue der siger at jeg kan afinstallere Gator (en GAIN applikation) via Tilføj/fjern programmer. Men der er den ikke!!
Og så også nogle scripts, bannerads m.m. !!

Help me...

Kommentar
Fra : xou

Dato : 05-02-03 18:10

her er de filer du skal have væk,søg eller søg bare på gator:
gator.log
gator.res.dll
gatorstubsetup.exe
gato[s].txt
gator[s].txt
gator[2].txt
gator[1].txt
gmt.exe
gmt.exe.maifiest

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-02-03 18:10
Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 05-02-03 18:17

xou> Er det ikke bare at slette hele mappen, GMT ??? (Den kan ikke finde gator.log m.m. så de er måske allerede slettet eller er ikke nået at blive oprettet...?)

Kommentar
Fra : xou

Dato : 05-02-03 18:20

ja jeg har lige selv gjort det

Kommentar
Fra : xou

Dato : 05-02-03 18:21

det er ikke sikkert alle de filer er der som skrivet før.

Godkendelse af svar
Fra : tobiasr

Dato : 05-02-03 18:44

Tak for hjælpen.

Så håber jeg der ikke er mere...

Kommentar
Fra : xou

Dato : 05-02-03 18:47

næ heller ikke her...så selv tak for spørsmålet....