/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
prob. med min pc efter formate
Fra : ara
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 15-10-07 21:41

Hej.

Jeg har netop fået lagt XP ind på min pc.

De første problemer jeg støder på er.

1. Når jeg går i kontrolpanelet, og vælger "tilføj fjern programmer" går der flere minutter
inden programmerne viser sig. Er det normalt?

2. Hvordan registrere jeg min XP. Da jeg fik meddelsen om at gøre det, valgte jeg at gøre det senere.

3. Pc'en fryser fast og virker meget sløvt. Dette er jo mærkeligt når den lige er instt.

mvh

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-10-07 22:03

Med hensyn til registreringen ringer du til Microsoft Direct Service 44 89 01 00 i dagtimerne...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-10-07 22:05

Her kan du i øvrigt også forlægge de nævnte problemer ved samme lejlighed...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-10-07 22:28

OK altså du har nu installeret din XP.
Nu skal du installere den CD som hedder motherboard / utility

Og så skal du lige i enhedshåndtering, og se efter gule advarsler.
H-klik på denne comp > egenskaber > hardware > enhedshåndtering