/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows Xp hjælp
Fra : Numan
Vist : 1041 gange
50 point
Dato : 15-10-07 20:11

er der nogen der ved hvor man kan Downloade Windows Xp Professional henne

siger menge tak hvis i kan hjælpe mig med dete

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-10-07 20:12

Den køber man på en CD/DVD.

Kommentar
Fra : Numan

Dato : 15-10-07 20:17

Kan man ikke dovnlode

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 15-10-07 20:18

Her Windows XP Professional x64 Edition trial software

http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/facts/trial.mspx

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 15-10-07 20:25

Det er ulovligt at downloade Windows Xp Professional! Derfor kan du ikke downloade det på nettet. Windows bruger megen tid på at sikre sig mod pirater, som du også bliver, hvis du henter Windows Xp Professional ulovligt.

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 15-10-07 20:27

har du søgt på microsoft.com.... Hvis der ikke findes nogen downloads der så findes de ikke... men som andre skriver, så er det ulovligt med en kopi...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-10-07 20:35

Citat
Her Windows XP Professional x64 Edition trial software

Og om 4 mdr. har du en UBRUGELIG komputer hvis du ikke betaler....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-10-07 20:45

Du kan hente en gratis UBUNTU gratis uden reklamer eller noget som helst.
http://www.kandu.dk/Tip16034.aspx

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 15-10-07 21:44

Der kan åbenbart ikke stilles spørgsmål om noget der omhandler download af noget som helst, uden at der bliver øffet op om piratkopier..

Hvis jeg stiller et spørgsmål ang download af mp3 bliver jeg straks stemplet som kriminel, på trods af at disse kan downloades lovligt - mod betaling - flere forskellige steder.

Jeg går ud fra at det er samme princip som spørgeren af dette spørgsmål er ude efter.

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 15-10-07 21:46

Men det er da godt at vi har nogle moralske vogtere så verden ikke helt går i fordærv.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 15-10-07 21:49

Citat
Hvis jeg stiller et spørgsmål ang download af mp3 bliver jeg straks stemplet som kriminel, på trods af at disse kan downloades lovligt - mod betaling - flere forskellige steder.

Hvor vil du download en lovlig Windows Xp Professional ?

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 15-10-07 21:55

Citat
Hvor vil du download en lovlig Windows Xp Professional ?

Det har jeg så ikke et svar på, men hvis jeg var interesseret i en sådan kunne jeg godt have fundet på at stille et lignende spørgsmål.
Men jeg er pt. ikke interesseret i at downloade en windows XP.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-10-07 22:11

Citat
Men jeg er pt. ikke interesseret i at downloade en windows XP

Det kan heller ikke lade sig gøre... Derimod kan det lade sig gøre at købe et "Windos Genuine Advatage Kit til Windows XP professional" til kr. 1.319,61 hvis man er i besidelse af et uautoriseret eksemplar af XP Professionel.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 02:57

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 03:01

Få en COoperate__ den skal ALDRIG til TLF:

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 03:04

Citat
Det er ulovligt at downloade Windows Xp Professional! Derfor kan du ikke downloade det på nettet. Windows bruger megen tid på at sikre sig mod pirater, som du også bliver, hvis du henter Windows Xp Professional ulovligt.

Og det gør man PÅ følgende måde !!!! ???

Har et par stykker du gerne må få.

INDEN de ryger på LOSSEPLADSEN_______

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 03:06

Fildeleing er ikke ULOVLIGT___

Medmindre man BLIVER knaldet for det.

Og det er slet ikke ulovligt at dele PROGRAMMER

BARE du ikke INSTALLERER dem___
O.S.V

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 16-10-07 08:37

iah

har du et link til hvor jeg kan købe
"Windos Genuine Advatage Kit til Windows XP professional" til kr. 1.319,61

hvor fandt du den ??

jeg har ingen ulovlig xp
men måske er det en billig måde at købe xp på
i dag kan man næsten kun købe vista

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 16-10-07 11:31

@Moggi - Det er lidt svært, at definere, når Numan ikke uddyber sit spørgsmål specielt meget, men det er da godt, at vi har sådanne detektiver herinde, så du kan rakke ned på os andre. Du kunne måske give ham et link, i stedet for bare at snakke om, at man kan downloade det?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-10-07 17:26
Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 16-10-07 18:08

iah
tak for linket

har læst lidt og godt for dem der er kommet i vanskeligheder
men heldigvis kan man stadig finde billige xp oem
men der bliver længere imellem desværre

see you
MissBe

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 16-10-07 19:46

CaPsen@

Kan godt være at det er svært at definere.
Men jeg synes bare, at man skal antage, at spørgere som udgangspunkt har lovlige hensigter.

Hvis der så spørges ind til ulovligheder kan man tilkendegive sin mening om dette.

Men dette er en anden diskussion som ikke hører hjemme her, men nærmere kræver sin egen tråd.

btw.

Mvh.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 16-10-07 19:53

Citat
Kan godt være at det er svært at definere.
Men jeg synes bare, at man skal antage, at spørgere som udgangspunkt har lovlige hensigter.

Der er da ingen der har skrevet at han lave noget ulovlig men bare forklaret hvorfor han ikke kan hente den lovlig på nette.

Men syntes da der er komme mange seriøse svar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-07 19:59

Citat
Der kan åbenbart ikke stilles spørgsmål om noget der omhandler download af noget som helst, uden at der bliver øffet op om piratkopier..

Moggi

Det er din tankegang der er forkert....

INGEN beskylder spørger for ulovligheder....

Spørger bliver kun gjort opmærksom på at den slags IKKE kan downloades lovligt, men skal købes fysisk....

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 16-10-07 20:33

man kan faktisk få en xp home oem til 637 kroner

her
http://www.pricerunner.dk/sp/windows_xp_home.html

det er da ikke så galt

Kommentar
Fra : refi