/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
få revet hovedet af
Fra : Tilde38
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 15-10-07 14:40

hvorfor er det så svært for folk her inde at svare på et relevant spørgsmål. enten svarer det ikke på det der bliver spurgt om, eller osse får man hovedet revet af

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-10-07 14:50

helt hovedløst

hvis du ikke var så utålmodig kunne du jo vælge at lade spørgsmålet stå til nogen MÅSKE kom med det svar du forventer

sådan i det store og hele - spil er spil - nogen vinder - nogen taber - osv osv - der er jo ikke meget at sige om det ...

MEN mange sider har konkurrencer kørende udelukkende for at lokke dig ind på siden - mit gæt er så at du modtager en stribe spam mails fra diverse uinteressante sider - for ikke at sige - sider der kan indebærer en vis risiko <--- hov skulle vist være

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-07 14:52

Hvem har været ubehagelige ? Du kan bruge blacklist funktionen og holde uønskede profiler ude af dine spørgsmål, selv mener at svare så godt jeg kan, eller blander mig slet ikke

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-10-07 14:54

jeg har tidligere stillet spørgsmål herinde. jeg syntes bare folk var ubehøvlede.. nok mest fordi jeg ikke gav dem ret eller ar af samme mening

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 15-10-07 15:03

Langt de fleste får da svar på deres spørgsmål.
Jeg har altid fået svar eller hjælp når jeg har haft problemer.

Selvfølgelig skal du da regne med nogle dumme og sjove kommentarer ind imellem. Det kan ikke undgåes på sådan et sted som dette. Nu ved jeg ikke hvad du præcist hentyder til.

Med venlig hilsen
hawaii7

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 15-10-07 15:11

Citat
nok mest fordi jeg ikke gav dem ret eller ar af samme mening

Der er jo heller ingen grund til at spørge hvis du allerede har bidt dig fast i at du selv kender svaret

Så det er da ret logisk hvis "folk" ikke er enige med dig - så var der jo slet ikke noget problem....

Du må lige hoste op med et eksempel hvor du føler dig "forkert" behandlet.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-07 15:18

Kærer søde Tilde.
Jeg forstod og forstår ikke hvorfor du lukkede dette spørgsmål
http://www.kandu.dk/spg111058.aspx
Mit svar var jo ikke relevant.
Derfor vælger jeg at tro du ikke er helt klar over hvorledes man
bruger mulighederne på kandu.
Ha en nice dag.
Jeg ville absolut ikke bide hovedet af dig.

Godkendelse af svar
Fra : Tilde38

Dato : 15-10-07 15:19

refi. jeg havde på et tidspunkt et indlæg som hed Vedr. weekender. og de svar der kom der var da helt til hest.. nogen af dem. til sidst svarer de slet ikke på det jeg spørger om, men afgør nærmenst hvorvidt jeg er en god eller dårlig mor.. hvis dette skal forestille at være et seriøst site, så burde dem som ikke tager tingene alvorligt, ud........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-10-07 15:20

altid dejligt når synderen selv ved når der er jokket i spinaten o g oven i købet undskylder TEIL

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 15-10-07 15:25

Når du stiller et spørgsmål på Kandu, må du forvente at få svar af alle slags - forskellig seriøsitet.
Hvis du kun stiller spørgsmålet for at få ret eller medhold, så er dette forum absolut ikke velegnet.
Citat
jeg syntes bare folk var ubehøvlede

Har læst dine tidligere indlæg/spørgsmål/svar, som ikke har været specielt diplomatiske - for at sige det mildt.
Som man råber i skoven osv.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-10-07 15:51

Jeg tror Tilde38 tænker på dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg93515.aspx

Citat
Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-10-07 14:54

--------------------------------------------------------------------------------
jeg har tidligere stillet spørgsmål herinde. jeg syntes bare folk var ubehøvlede.. nok mest fordi jeg ikke gav dem ret eller ar af samme mening

Citat
hvis dette skal forestille at være et seriøst site, så burde dem som ikke tager tingene alvorligt, ud........

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-10-07 16:26

Hvorfor annulerede du dette spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg111061.aspx - er det fordi du ikke får helt medhold ?????

//bentjuul