/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Driver til geforce go 7400??
Fra : Nooben
Vist : 1925 gange
100 point
Dato : 14-10-07 23:51

Hej, jeg kan simpelthen ikke finde en brugbar driver efter en formatering, heller ikke hos nvidia.
Nogen forslag?
på forhånd tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-07 00:04

Det plejer at være ret nemt hos Nvidia, hvilken styresystem bruger du ?

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 15-10-07 00:11
Kommentar
Fra : Nooben

Dato : 15-10-07 16:07

@dayworker, der kan jeg kunne lige finde en af drivere som de kalder "Forceware" og der er 7400 go ikke på listen og den kan da heller ikke instaleres, da driveren ikke kan finde noget hardware der passer. Det er sku lidt svært at finde en der passer..

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-10-07 18:36

Har du prøvet på Nvidias hjemmeside at lave en automatisk søgning på driver. Det kan du gøre direkte fra dayworker24 link. Hvis ikke du kan finde den så kan du jo tage din cd med motherbord drivere eller hent den inde fra producenten af din laptops hjemmeside.

Kommentar
Fra : porumbel

Dato : 25-10-07 03:53

hej,check nvidia.com,vælg menu download drivers,du kommer frem til et menu som du skal ulfylde
product type:geforce go
product series :geforce go 7 series resten er lige gyldig dog husk at din opretiv system xp, vista osv
vælg search og download driveren tjæk datoen på driveren (july 5,2006)så har du den

Kommentar
Fra : viggo_olsen

Dato : 20-12-07 07:37

Nu ved jeg ikke om du har fundet nogen driver endnú, men det har jeg.

Her er HP's hjemmeside, godt nok er det fra HP, men det er driver som alle kan bruge.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ob-40645-1&lc=da&cc=dk&dlc=da&product=3204907&os=228&lang=da

Hvis dette link ikke virker. Så prøv denne.
http://drivers.softpedia.com/get/GRAPHICS-BOARD/NVIDIA/Nvidia-GeForce-Go-7400-7600-8454.shtml

Kommentar
Fra : shapira

Dato : 26-12-07 10:29

Jeg har kæmpet med samme problem.....
prøv at:
Update din windows med windows update,
fjern grafik kort fra device manager
restart windows og lad windows søge efter driver for dig.....

Det har virket for mig, og windows har fundet den rigtig driver...