/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
greenfilters, twister luft filter
Fra : asco
Vist : 499 gange
50 point
Dato : 05-02-03 13:44

ville høre om der var nogen der har prøvet greenfilters, twister luft filter? da det er dyrt ville jeg høre om det giver mere eller mindre end et KN filter??

på for hånd tak!

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 05-02-03 13:54

Det giver ca. det samme... dog en lidt "Federe" lyd

mvh. dr_scooter

ps. forskellen på greenfilters twister luft filter, og KN er minimal ang. ydelse

Kommentar
Fra : asco

Dato : 05-02-03 14:45

takker

Kommentar
Fra : zx9r

Dato : 16-02-03 00:08

Hvorfor bruger du ikke BMC luftfilter, jeg bruger det i min bil og på min motorcykel, det lyder bare for vildt.
Bilen siger ikke noget ved normal kørsel, men så snart jeg giver gas, så snakker den som en DTC racer/peugeot rallybil. Jeg har ikke længere noget "dødt" område, den trækker hele vejen op til det røde.
Det kostede 898 Kr. og det tog 5 min. at sætte i bilen og det kan selvfølgelig vaskes som alle andre.
Det gav 5,7 HK på en Honda accord og jeg vil tro at min har fået noget af det samme.
Der er flere slags filtre at vælge imellem også noget de bruger i Le Mans)Audi LMP 900 og F1. Så dyno test af dette filter på en BMW M3 18,3 HK, det rykker
Jeg har hørt meget dårligt om alle andre filtre, men ikke et ondt ord om BMC.
Jeg har købt mit filter hos www.krogmc.dk