/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Hjælp til DirectX 500 point!
Fra : Hallob
Vist : 485 gange
50 point
Dato : 14-10-07 20:35

Kunne godt tænke mig at få lidt hjælp til følgende spørgsmål :)

http://kandu.dk/Spg110983.aspx

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-10-07 20:48

Alle gode kræfter er jo i gang med det omtalte spørgsmål...
Hvorfor så dette spørgsmål om spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 14-10-07 20:51

Alle de såkaldte gode kræfter må da så have holdt fri hele dagen

Ja, min tålmodighed er måske ikke så stort.. men nok også kun fordi det virkelig irritere mig!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-10-07 20:51

Har du prøvet at scanne dit drev med Driver Magician?
http://www.drivermagician.com/

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 14-10-07 20:52

Nej det har jeg ikke.. Jeg prøver lige at kigge på det

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-10-07 22:54

Hvis spillet har været installeret før du fik opgraderet din DirectX version, så kan spillet ikke altid finde ud af det.
Løsningen er at installere spillet igen, eller køre spillets setup, hvis det har en sådan i dets bibliotek.
VH Palle Hansen

Annuller spørgsmålet
Fra : Hallob

Dato : 09-12-07 02:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål