/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hjælp til at lave min computer
Fra : pbs92
Vist : 472 gange
40 point
Dato : 14-10-07 18:16

har fået virus på min computer så vær gang jeg tænder den skriver den at en htnl mangler . så prøver jeg at sætte min windows xp cd i og slette alt på min computer men den siger jeg skal ha en cystem key og kan sku ikke finde den noget steder der skulle være på 14 tal men ville høre om der var en måde jeg kunne få den lave på nogen der ved noget?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-07 18:35

1. En systemkey er den key du har registreret din lovlige Windows med.

Lad os se hvad HijackThis kan fortælle http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=9

Kopier både HijackThis og Rootchk logsene her ind i denne tråd.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-07 18:37

Hvis din XP er en OEM version sidder der en seddel på computeren
med det key nr. der spørges efter.
Ellers finder du nr. på cd-coveret

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-07 18:45

Bare til en orientering så er en systemkey til Windows er på 20 tegn.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 14-10-07 18:57

Det er ikke sådan det er en Aktivering af Wndows der skal tastes ind, så må der være en tlf. nr. til support hvor du kan få hjælp.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 14-10-07 20:18

Prøv at downloade dette her program (hvis du kan det): http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml

Den læser din Windows nøgle og evt. din Office nøgel

Clou

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 14-10-07 21:43

Har du husket at tage CD og disketter ud