/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Earth&Fire
Fra : Rosgaard84
Vist : 463 gange
60 point
Dato : 14-10-07 17:06

Fandt et gammelt spørgsmål herinde om hvem der havde lavet nummeret Weekend. Der var nogle kloge nogen der kunne svare at det er Earth & Fire... Men hvem lavede den danske version??
HHHJJJJJJÆÆÆÆÆÆLLLLLP!

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 14-10-07 17:29

Underligt, men jeg ka' ikke se at Earth, wind and fire, skulle have lavet et nummer der hedder
weekend??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-07 17:39

Prøv så at se her: http://www.youtube.com/watch?v=NbQAPxdvZqM noget i mine ører siger på slaget 12, men jeg tager måske fejl

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 14-10-07 17:41

Olesen-50

Gruppen hedder "kun" Earth & Fire (ingen wind)
Earth & fire er Holland.
Earth, wind & fire er fra USA.

MVH

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-07 17:54

Korrekt viskinge,, men spørgsmålet er, hvem synger den på dansk, jeg kan næsten høre den men ikke komme på, hvem som synger

Kommentar
Fra : Rosgaard84

Dato : 14-10-07 19:33

Ja det er præcis den sang og jo det er kun EARTH & FIRE der har lavet den. Kom nu i kan godt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-07 11:45

Jeg kommer helt sikkert på den, nu har den kørt inde i hovedet på mig, siden du stillede spørgsmålet jeg mangler bare at få billede og navn på sangeren

Kommentar
Fra : Rosgaard84

Dato : 15-10-07 15:39

Uh det ville bare redde min dag, ja et par år tror jeg, for jeg har ledt efter den længe, men ligegyldig hvor jeg søger og hvem jeg spørger, er det kun den engelske version der kommer frem.

Kommentar
Fra : Rosgaard84

Dato : 16-10-07 13:40

Hjælper det hvis jeg skriver lidt tekst?

Fredag nat når jeg ser dig igen, bli´r jeg til grin for mig selv
Jeg vil ikke være din kun for en weekend

Prøv, prøv om du kan forstå
Jeg ønsker meget mere end jeg kan få
ikke bare nøjes med noget af dig
være sammen os to
bare du og jeg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-10-07 13:42

Nej det hjælper ikke jeg kan godt noget af teksten og er også temmelig sikker på at den er på et gammelt kassette bånd, skal bare have tid til at finde den

Kommentar
Fra : Rosgaard84

Dato : 18-10-07 22:52

Kom nu i må ikke givet op!!!!!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-10-07 01:15

Nej nej jeg har ikke givet, og nu er der weekend, så må vi vente om jeg får set de gamle bånd igennem

Kommentar
Fra : Rosgaard84

Dato : 19-10-07 09:08

Åh det håber jeg virkelig du gør, men er også ked af at stjæle din tid på den måde!