/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Start af netbutik, hvilket CMS
Fra : dreyer
Vist : 506 gange
100 point
Dato : 14-10-07 13:46

Jeg overvejer at starte en netbutik. Nogle spørgsmål dukker derfor op:

Hvilket gratis system er bedst til formålet?
Jeg har kigget på OSCommerce, Zen Cart, Interchange og TYPO3's shop-plugin. Eller er der endnu bedre alternativer?
Er der noget med at der er ved dukke en efterfølger op til OSCommerce?

Det skal være forholdsvist nemt at bruge, fleksibelt mht. ændring af udseende og stabilt.

Jeg ønsker ikke at benytte mig af diverse webhotellers løsninger.

Venlig hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 14-10-07 18:13

Der er også mulighed for at benytte Dubli. Det er ganske vidst ikke gratis men fordelene er mange.
Du kan se der her: www/dubli.com/110
Hvis du tilmelder dig og synes det ser godt ud kan du få 3 måneders gratis prøvetid gennem mig.

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 14-10-07 20:17

Forkert link. Det rigtige er: www.dubli.com/110