/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
hvor er best at tyvfiske henne
Fra : visacomet
Vist : 647 gange
240 point
Dato : 14-10-07 11:27

DET ER TRÆLS AT BLIVE TAGET

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-07 11:29

Om natten i en pull and take sø.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-07 11:30

undskyld det hedder put and take.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 14-10-07 11:31

nar

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-07 11:31
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-07 11:33
Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-07 11:43

Mon ikke Jon ved det

http://www.kandu.dk/tip16734.aspx

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-10-07 12:13

I en dyrehandel med levende agn

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-10-07 13:03

Citat
så fik jeg sku min comet op og kører 110 men 150 skal den op på

- jamen så smut du op til Jon på Åstrupvej 500...

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-10-07 14:07

Jeg tror, at "visacomet" har fået den til at køre 150, og så har han slået hovedet - se bare alle hans hjernedøde tips!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-10-07 14:14

Citat
DET ER TRÆLS AT BLIVE TAGET

Så tag dog og hold dig fra alle dine ulovligheder, så sker der ikke noget...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-10-07 14:34

hvordan er det nu- er det ikke 100 kr et fiskekort/tegn koster ?? (hvad er bøden så )

http://www.ulnits.dk/artikler/frame-41.htm

men så er det altså også forfærdelig anstrengende at skulle hente det - få det tilsendt - eller gå direkte på posthuset og få det gjort med det samme (uden for "myldretiden" tager det jo næsten hele 5 minutter ialt)

Kommentar
Fra : josga

Dato : 14-10-07 21:56

miritdk:: Det koster 125,00 kr. i dag, og på 5 min kan man fange mange fisk, så jeg ved ikke hvordan kontravægten så ser ud. Men en tur bag gitteret kanmåske hjælpe specielt på de 5 min.
mvh josga

Kommentar
Fra : ibea

Dato : 15-10-07 15:18

Jeg går selvfølgelig ud fra, at du betaler for det obligatiriske lystfiskertegn.

Når du har gjort dette, skal du gæste Sæby i Nordjylland. Fra Sæby kører du mod
vest mod Solsbæk. Her kan du fra strandkanten i øjeblikket fange alle de flade (skrubber),
som du kan slæbe hjem. Af disse kan du lave de dejligste fiskefileer.

Hvis du ikke vil betale det obligatoriske fisketegn - ja så kan du jo kun besøge di-
verse putt & takesøer.... så glem alt om henvisningen til strandfiskeri.

Kommentar
Fra : Hahemi

Dato : 30-11-07 11:06

Syg tankegang. Man kunne jo få lyst til at spærre dig inde i et hyttefad og smide nøglen væk. Asocial og egoistisk indstilling. Butthead!